Site icon מקומון רמת גן

הכל אודות הפלגת דייג

דייג הוא פעילות שאהובה על רבים- כתחביב, כהתנסות או אפילו כחלק מאורח החיים. הריגוש שבתפיסת הדגים לאחר שעות של התמדה, הבילוי בשמש החמימה, הנוף וריח הים שמסביב, הופך את הדייג לספורט מעניין שכייף להתנסות בו בכל גיל. בין אם אתם מנוסים בדיג או מעולם לא התנסיתם בו, הפלגת דייג היא חוויה נהדרת, שיכולה להיות חלק עיקרי מיום כיף או מבילוי. שייט אשדוד מחזיקה בכלי שייט רבים, ביניהם סירות דייג איכותיות שהופכות את השעות החלומיות בלב הים להרפתקה מרגשת.

למי מתאימה הפלגת דייג?

הפלגת דייג יכולה להתאים לכל הרפתקן חובב ים, עם או בלי ניסיון, שרוצה לחוות את פעילות הדייג מלב הים, נקודה מעניינת ועשירה בדגים הרבה יותר משפת הים. הפעילות מתאימה לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים, כך שהיא יכולה להיות בחירה מעניינת לימי כייף משפחתיים, חברתיים, פעילות זוגית משותפת לאוהבים, או אפילו ליום כיף לבד, בשקט, בין הגלים.

מה כולל השייט?

תוכלו לבחור לבצע הפלגה במגוון סירות בגדלים שונים, ביניהן טורנדו, הוריקן ויאכטה, לבצע סוגים שונים של דייג (דייג בולוס, ג'ירג'ור, ג'יג עומק, דייג לילי ומוקדם בבוקר ועוד), ולשכור את כל הציוד המקצועי הדרוש לדייג (חכות, קרסים, ופיתיונות בהתאם לעונות השנה וגלי הים).

במידה ותבחרו ללמוד את התחום לעומק, תוכלו להשתתף בקורס דייג למתחילים, או לחלופין להיעזר ולהיוועץ בחברי הצוות בעלי הידע המקצועי הרב. בספורט האהוב, התוצאה חשובה פחות מהתהליך- גם אם לא תצליחו לתפוס את מספר הדגים שרציתם, העיקר בדייג הוא החוויה המדהימה והשקט ההרמוני.

בהזדמנות זו, מלבד הפלגת דייג, תוכלו להנות גם מפעילויות ימיות נוספות- בננות ואבובים, גלישת גלים ורוח, גלישת עפיפונים, נסיעה מלאת אדרנלין באופנוע ים ועוד.

היכן כדאי לדוג?

חופי אשדוד הם ללא כל ספק אזור פסטורלי שמתאים לפעילויות ים שונות. המרינה הכחולה היא אחד המקומות היפים ביותר בעיר, בו עוגנות ספינות וכלי שיט, ומבקרים רבים מגיעים להתבונן בתצפית המדהימה שעל המזח. שייט אשדוד הוא אחד העסקים המובילים במקום, שמציע שירותי פנאי רבים והפלגות מקצועיות.

Exit mobile version