Site icon מקומון רמת גן

הכללים לבחירת עו"ד לענייני משפחה וגירושין

אין ספק כי גירושין הינם תהליך אשר עשוי לגרום למצב נפשי קשה. הרי אף אחד לא מתכנן את הרגע בו מערכת היחסים שלו תיגמר ויהיה עליו לפרק את התא המשפחתי עליו עמל קשה להקים. יחד עם זאת, בשעה שאתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה בה אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין המתמחה בגירושין, חשוב להקפיד על בחירה נכונה שלו.

בדיוק כמו שכל אדם הוא עולם ומלואו, כך גם מערכות היחסים שבניהן הינן מיוחדות. על כן, בשעה שאתם מרגישים כי לא ניתן לכפר על העבר וכי אין אפשרות להמשך עתיד משותף בחיי הנישואין שלכם, כנראה שההכרזה "אני רוצה להתגרש" לא רחוקה במיוחד. זכרו כי אין אתם חייבים להתמודד בכוחות עצמכם עם המצב החדש. כל שיהיה עליכם לעשות הוא למצוא את עורך הדין המקצועי ביותר בו אתם מרגישים שניתן לבטוח ולהיעזר בו לשם מימוש הגירושין.

בוחרים עו"ד בצורה נכונה

במידה וההחלטה להתגרש כבר נפלה, וודאו כי בחרתם נכונה עורך דין גירושין מומחה. בדקו כי הוא אכן בעל ניסיון ספציפי בתחום הגירושין, שוחחו עימו ווודאו כי הוא אכן מציג בפניכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. לאור העובדה כי תחום עריכת הדין הינו שירות אישי, בדקו כי יש לכם כימיה מתאימה עם האדם שיושב מולכם. שהרי בעזרתה תוכלו לעבוד יחד בעבודת צוות שתוכל להביא לתוצאות הרצויות.

Pixabay

מקצועיות ללא פשרות

תחום הגירושין הינו מורכב במיוחד ועל כן חשוב לבדוק כי עורך הדין הנבחר על ידכם מכיר את התחום על כל היבטיו. זאת החל מהגשת בקשת פתיחת תיק גירושין, דרך גישור לגירושין ועד לייצוג מלא וצמוד והופעה בבית המשפט. בתחום זה ניתן יהיה לעשות שימוש בטקטיקות שונות, זאת בין כותלי בית המשפט ומחוצה להם. בחירה נכונה תבטיח כי אתם תקבלו את השירות והייעוץ המשפטי המקצועי ביותר בתחום.

מתן יחס אישי ואוזן קשבת

כל אדם אשר נמצא באמצע הליך גירושין יודע עד כמה הדבר יכול להשפיע על מצבו הנפשי. כך שבחירה בשירותיו של משרד עורך הדין ירימי נתנאל תהיה זו שתוכל להציע לכם יחס אישי ואמפתיה, אוזן קשבת ומענה מקצועי ואישי לכל לקוח.

Exit mobile version