Site icon מקומון רמת גן

הכי כדאי ניקוי ספות!

ספה צילום pixbay

 הספה שאתם אוהבים זו בדרך כלל הספה שיש לכם איתה הכי הרבה זיכרונות. זו הספה שישבתם עליה באירוויזיון 97 והספה שישבתם עליה כשמכבי לקחה את האליפות, זו הספה שחגגתם עליה יום הולדת 80 לסבא ויום נישואין להורים, כי ספה היא לא רק ספה, היא מקום ריכוז של בית, משפחה והיא עצמה, שטופה בזיכרונות. לו רק ספה הייתה יכולה לדבר…

אבל הספה הביתית שלכם לא רק שטופה בזיכרונות אלא גם בכתמים, כי מכל אירוע כזה נשאר עליה איזה כתם שלא יורד, ואתם רואים את הכתם ונזכרים באירוע וזה אולי נחמד, אבל זה לא נקי ולא אסתטי והסיפור הנחמד לא יציל את הכיעור של הכתם.

ניקוי ספות- כי יש כתמים שלא יורדים!

בכל בית מנקים את הספות. כואבים, מעבירים מטליות לחות, ויש כל מיני חומרים שמחדשים את הריפוד, אבל יש כתמים שלא יורדים באמצעי הניקוי שיש בבית, ולכן נדרש להזמין חברת ניקוי ספות כדי לעשות לספה ניקוי יסודי.

יש כתמים של שמן או של יין וכל מיני משקאות שנשפכו על הספה ואולי אפילו לא שמתם לב, הכתמים האלה אחרי כמה זמן הופכים לכתמים קשים ששום תכשיר ניקוי שיש לכם בבית לא יוריד אותם, ואתם חייבים אמצעים חזקים ובעלי עוצמה כדי להסיר אותם ולכן אתם צריכים להזמין חברה שעושה ניקוי ספות.

חברת ניקוי ספות עם ניסיון בכל סוגי הכתמים!

חברת ניקוי ספות מצוידת במיטב הציוד והמיכון וכן בכל סוגי החומרים כדי להתגבר על כל סוגי הכתמים הקיימים. אם מדובר בקפה, בקרם גוף, בשמן, יין, כל כתם צריך להוריד עם חומר אחר ולכן רק בחברה של ניקוי ספות יש את כל תכשירי הניקוי שמתאימים לכל סוגי הכתמים, ולכן רק הם יוציאו לכם את הספה כמו חדשה שתשכחו שבכלל היה בה כתם.

יש כל מיני אנשים שניסוי להוציא את הכתמים בעצמם ובגלל שהם לא מבינים בחומרים כימיים שמיועדים לניקוי ספות, הם פשוט הרסו את הספות שלהם. הם בחרו בחומר ניקוי הלא נכון שלא התכתב נכון עם האריג ומה שקרה זה שפתאום הכתם אומנם ירד אבל גם הצבע ותארו לעצמכם ספה יקרה ומפוארת ובאמצע כתם גדול של צבע דהוי, האם אתם יכולים להמשיך להחזיק ספה כזו בבית?

ומה עם קרדית האבק?

אנשים רבים מודעים לקיומה של קרדית האבק בספות בבית. קרדית האבק זה סוג של טפיל שמסתובב באוויר ונדבק לספות ולכורסאות. לאט לאט מצטברת קרדית האבק והופכת למפגע של ממש. אנשים או ילדים קטנים עם בעיות נשימה יכולים ממש לחוש מחנק ליד ספה כזו ולכן כדאי מאוד להזמין חברת ניקוי ספות אשר תגיע עם ציוד מתאים לשאוב את כל קרדית האבק מהספה לפני שהיא מבצעת את הניקוי הסופי היסודי.

 

 

Exit mobile version