Site icon מקומון רמת גן

הכירו את משה צוק, היזם שעומד מאחורי ההצלחה העסקית של קבוצת צוק

אריחי השיש הפכו בעשורים האחרונים לבחירה הטבעית של כל איש מקצוע, הן מתחום העיצוב והאדריכלות והן מתחום הבנייה ועבודות הגמר. איכות החומר, עמידותו במבחן הזמן ומגוון האפשרויות הפכו את השיש למוצר מבוקש, שנראה שלא זקוק לשיווק. ואולי זהו הסוד שטמון מאחורי הצלחתה האדירה של הקבוצה העסקית של צוק, שפעילה בזירה הבינלאומית, הן ברכש והן בייצוא ובשיווק של אריחי שיש, אבן טבעית וגרניט.

קבוצה עסקית שממנפת פעילותה באופן עקבי

תחת קבוצת צוק פועלות חברות בת, שכל אחת מהן מנוהלת ומתופעלת כישות עצמאית לחלוטין, אך יחד הן מנצלות את כוח הקנייה החזק שברשותן ואת קשרי הספקים שלהן.

תחילתה של הקבוצה במפעל משפחתי קטן שהוקם בעיר כפר סבא, והתמחה בייצור ובשיווק של מוצרי שיש למטבחים.

עם הצטרפותו של משה צוק עבר המפעל שינוי, ופעילותו התרחבה לשווקים חדשים על ידי נישת מוצרים חדשה, שפונה לקהלי יעד גדולים בארץ ובעולם. חברת "צוק מוצרי שיש בע"מ" פתחה מרכז לוגיסטי גדול הכולל אריחי שיש, אבן טבעית וגרניט, וכיום הוא נחשב למרכז הלוגיסטי הגדול והמגוון ביותר בארץ למוצרים אלו.

צילום: ללא קרדיט

משה צוק, שזיהה כבר בתחילת דרכו את הביקוש לאריחים ברחבי העולם, פתח את חברת "Zuk China" בסין, שהחלה לעסוק ברכש מקומי, לשווק ולייצא אריחים לרחבי המזרח הרחוק, לאירופה ולארה"ב. זמן קצר לאחר מכן הוקמה גם חברת "Claret" באיטליה, שעוסקת אף היא ברכש מקומי ובייצוא אריחים לרחבי אירופה ולארה"ב, ובמקביל הוקמה חברת "אופק ביצוע בע"מ", שמנהלת פרויקטים בארץ, ומתמחה בייבוא, בשיווק ובהתקנה של מדרגות שיש ואבן טבעית.

פעילות עסקית גלובלית ענפה בתחום פתרונות המימון

פעילותו העסקית של משה צוק מצליחה להתרחב גם בתחום הפיננסים, ובבעלותו המותג הגלובלי "Zuk Finance", הפועל בארה"ב, גיאורגיה ורומניה, ומציע פתרונות מימון בתחום הרכב והנדל"ן, הן  ללקוחות פרטיים, והן לעסקים.

השקעה ושותפות במיזמים חדשניים

במסגרת פעילותו ברחבי העולם ממשיך משה צוק לחקור צרכי שוק ולאתר קהלים רחבים. במקביל הוא מאתר יזמים ישראלים צעירים, שחסר להם הון למינוף רעיון עסקי או מוצר חדשני.

בין החברות שבהן בחר להשקיע– "Samsara luggage", שכבר החלה להיסחר בבורסה בארה"ב. החברה מייצרת ומשווקת מזוודות חכמות, שמאפשרות לאתר את מיקומן על ידי חיבור לאפליקציה, מטעינות מכשירים ניידים ומאירות במקומות חשוכים.

בין השקעותיו נמנית גם חברת "Algo Wix", שפונה לצרכני הקנביס הרפואי, ומייצרת עבורם משאפים רפואיים, שמאפשרים להם לשלוט במינון ובכמות התרופה.

הבסיס להצלחה של משה צוק

פעילותו העסקית של משה צוק מתבססת על איתור צרכים של קהלים רחבים. אמנם הצלחתו בתחום השיש והאבן הטבעית אינה ניצבת לבדה, והיא מהווה חלק מתמהיל פעילותו של משה צוק בזירות ובתחומים שונים ומגוונים, אך ללא ספק היא המקור להצלחתו, שכן שם התחילה דרכו, ובין כל ההשקעות השונות, המפעל הקטן בכפר סבא תמיד יישאר עמו גם כשהוא ממשיך לשלוח זרועות מעבר לים.

Exit mobile version