Site icon מקומון רמת גן

הישג לקבוצת הקט-רגל של המורים לספורט ברמת גן

קבוצת הקט-רגל של הסתדרות המורים, המורכבת ממורים לספורט מבתי ספר בעיר רמת גן והאזור, זכתה במקום הראשון במחוזיאדה ה-27 שהתקיימה בעיר אילת.

עם בחירתה של יפה בן דויד לתפקיד מזכ"לית הסתדרות המורים, פנה מיכאל פינטו יו״ר סניף רמת גן, לבן דויד בבקשה להגשים חלום ישן ולפתוח קבוצת קט-רגל שתהיה מורכבת ממורים לחינוך גופני חברי הסתדרות המורים.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

בן דויד החליטה להרים את הכפפה ובשנה האחרונה הוקמה לראשונה קבוצת קט-רגל שנרשמה לליגה למקומות עבודה. הקבוצה שזה עתה קמה, הצליחה מעל המצופה, כאשר החלה לצבור עוד ועוד ניצחונות ובסיום העונה סיימה במקום השלישי את הליגה הסדירה.

מזכ"לית הסתדרות המורים יחד עם חברי הנבחרת והגביע לאחר הזכייה. צילום: דוברות הסתדרות המורים
הפתעה גדולה אף יותר נרשמה כאשר בטורניר המחוזיאדה השנתי שהתקיים בעיר אילת בחודש האחרון, זכתה הקבוצה במקום הראשון בטורניר לאחר שהיא ניצחה את קבוצת עובדי עיריית ראשון לציון שהיו אלופי הטורניר מספר פעמים בשנים האחרונות.
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד מסרה: "אני גאה על המיזם החדש שפתחתנו בהסתדרות המורים במסגרתו הקמנו קבוצת קט-רגל מקצועית המורכבת ממורים לחינוך גופני. כמורה שהתחילה את דרכה בחינוך הגופני תמיד היה לי חשוב לקדם תחום זה שתורם רבות לחיזוק הביטחון העצמי של התלמידים, לבריאותם ולערכים של רעות ושיתוף פעולה. אני גאה ושמחה שכבר בשנתה הראשונה הצליחה הנבחרת המצוינת שלנו לזכות בגביע המחוזיאדה ומצפה להישגים רבים נוספים בשנים הבאות. נמשיך לתת לנבחרת את כל הגיבוי הדרוש״.
מיכאל פינטו יו"ר סניף רמת גן שיזם את הקמתה של הנבחרת בהסתדרות המורים: ״אני מבקש להודות למזכ"לית יפה בן דויד על שהגשימה עבורנו חלום ישן. הקמתה של נבחרת מורי לספורט היא דבר שיתרום רבות להסתדרות המורים, נותן גאווה לחבריה ומעניק השראה לתלמידים. אני שמח שכבר בשנה הראשונה הגענו להישג כה גדול ומתחייב שנעשה הכול בשנים הבאות להגיע להישגים דומים".

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

Exit mobile version