Site icon מקומון רמת גן

היערכות לחתונה בקיץ

בני זוג שהחליטו להתחתן מודעים לעובדה שיש לפניהם תקופה של כמה חודשים שיכללו המון התרוצצויות וזאת כדי שהחתונה שלהם תהיה יוצאת דופן וגם הם וגם האורחים ייהנו בה מתחילתו של האירוע ועד סופו. היערכות לחתונה מתחילה בחשיבה על המועדים הנוחים לחגיגה הזו.

זה יכול להיות בקיץ, בחורף, בחופשה בין הסמסטרים כך שיהיה נוח לסטודנטים, בימי שישי בצהרים או בכל מועד שהוא המועדף על בני הזוג. כדי למצוא את האולם או את גן האירועים שהוא הנכון עבורם, הם נזכרים במקומות שבהם הם ביקרו באירועים של חברים ושל קרובי משפחה, מה מצא חן בעיניהם ומה לא כל כך. בוחנים הרבה אפשרויות באתרי האינטרנט ומבקרים בכמה מהם, כדי לקבל החלטות.

רבים מהזוגות מעדיפים להתחתן באביב או בקיץ וזאת כדי שלא יהיו גשמים או רוחות שיפריעו למסיבה הנפלאה. הם נערכים לכך מראש ודואגים לקנות כמות של כפכפים לכל הרוקדות וגם סנדלים לכלה כך שיהיה לכולן נוח לרקוד מתחילתו של האירוע ועד סופו. החשיבה נובעת מהעובדה שיהיה קשה ולא נוח לכולן לרקוד פרקי זמן ארוכים, כשהן נועלות נעלי עקב או סנדלי עקב בגובה רב.

 

חתונה. צילום: אמה באוסו
היערכות לחתונה בנושא העיצוב

עיצוב החופה והמראה כללי של גן האירועים עם הגעתם של האורחים, הוא נדבך חשוב מאד של היערכות לחתונה. רוב הזוגות בוחנים כמה מעצבים אשר כל אחד מבצע עיצוב של המקום בסגנון הייחודי שלו וזאת כדי לקבל החלטה איזה עיצוב הוא האהוב עליהם. העיצוב המודרני כולל זרים מעוצבים בקפידה של פרחים טריים וצבעוניים בכמה נקודות על החופה, כמו כן דקורציה בעיצוב תואם בכניסה לגן האירועים ובכמה מיקומים ברחבי הגן והאולם.

המוסיקה היא מסמר הערב

בחירה של די ג'יי מוצלח היא בין הנושאים החשובים ביותר במסגרת היערכות לחתונה. חשוב למצוא תקליטן איכותי שידאג להשמיע מוסיקה בסגנון האהוב על הקהל וכך הוא ירקיד אותם. ההתלהבות שלו והשירים האהובים אשר מושמעים בזה אחר זה, תשאיר אותם על רחבת הריקודים והם ייהנו גם מהמתנות הייחודיות שהם יקבלו כמו סטיק לייטים, שרשרות הוואי והרבה מאד הפתעות נוספות.

המוסיקה היא מסמר הערב. צילום: איזבלה מנדז
הקולינריה בחתונה

האורחים אשר מגיעים לחתונה מודעים לעובדה שיהיה בה אוכל איכותי ומטעמים מיוחדים. הרמה הקולינרית היא זו שתקבע את שביעות הרצון של המוזמנים ועובדה זו תכתיר את האירוע כחתונה מוצלחת, או לא מוצלחת. זו הסיבה שבני הזוג משקיעים רבות בבחירת התפריט.

כחלק מנושא היערכות לחתונה הם נפגשים עם השף, בוחנים כמה אפשרויות של הרכבי מזון בכל אחת מהמנות וטועמים את הוורסיות השונות. בני הזוג  מעניקים חשיבות רבה להמלצות של השף כיוון שיש לו ניסיון רב בחתונות ולכן הוא מכיר את טעמם של רוב הקהלים. בדרך זו כל האורחים ימצאו פריטי מזון שאהובים עליהם והם ייהנו מהמגוון הגדול של המנות וגם של הקינוחים שיוגשו להם.

Exit mobile version