Site icon מקומון רמת גן

היעד המתאים ביותר לחופש הגדול

החופש הגדול אוטוטו כאן ורבים מההורים אשר תוהים כיצד יוכלו לבלות את החופשה הארוכה הזאת. ואכן עם קצת תושייה ורצון – אפשר להגיע עם הילדים אל מגוון יעדים תוך שישנם סוגים שונים של טיולים בסגנונות שונים. אז מהן האופציות? הכל בהמשך.

ימי החופש הגדול אינם קלים עבור רבים מההורים וזאת משום שהילדים שמתחילים את ימי החופש בחדווה עד מהרה הופכים משעוממים, מה שגורם להורים לחץ בחיי היום יום ובעבודה.

בשל כך אחד הפתרונות לבילוי עם הילדים בימי החופש הוא דווקא נסיעה לטיול בארץ רחוקה שבא אפשר להעביר שבוע או שבועיים בכיף. אבל מהם היעדים שכדאי להגיע אליהם עם הילדים? הנה כמה הצעות:

כפר נופש בהולנד – הולנד היא מדינה מקסימה שבה הסיסמא 'חיה ותן לחיות' באמת מתממשת! אחד היעדים הפופולאריים באזור היא העיר אמסטרדם שנחשבת עיר מלאת פעילויות ואטרקציות. כאשר אתם בוחרים יעד באמסטרדם שימו לב כי אתם בוחרים כזה שהוא בעצם כפר נופש בהולנד אשר בו תוכלו לשהות עם הילדים בכיף. כיום ישנם שלל כפרים בהולנד ביניהם אדם, ואן זנד ועוד תוך שניתן לבחור עיירה כפרית, עיירת דייגים וכדומה. מהכפר שתבחרו תוכלו לצאת אל מגוון בילויים ואטרקציות כמו אל גן החיות, גני השעשועים באזור, אל טיולי אופניים, שייט בנהרות היפים שמקום, טיול בטבע ועוד.

היער השחור – היער השחור הוא אזור שנמצא ביערות גרמניה שם שלל אגמים מדהימים. היער מציע בקתות אירוח באזורים שונים שמהם אפשר לצאת עם המשפחה לטיול קסום. היער השחור הפך  יעד אטרקטיבי למשפחות וזאת משום שהוא מכיל את כל מה שילדים ומשפחה צריכים החל מכפרי שעשועים, פארקי מים, טיולים וסיורים בטבע, מסעדות מדהימות ועוד.

תאילנד למשפחות – יעד נוסף שהפך פופולארי בקרב משפחות היא דווקא תאילנד הלוא היא מדינת סיאם. תאילנד מתאימה לטיול של שבוע או שבועיים ובכך היא מאפשרת בילוי של חלק ניכר מהחופש הגדול. בתאילנד ניתן למצוא מגוון אתרים יפים, מקדשים צבעוניים ופסלי בודהה, שווקי צ'אנג ראי וצ'אנג מאי שם ניתן לרכוש מציאות וליהנות משלל אטרקציות שכוללות מפגשים עם בעלי חיים ייחודיים, פארקים מרהיבים, טיולי ג'יפים, שהייה בחופים בתוליים ועוד.

אז אם אתם מחפשים את היעד לטיול הבא שלכם – זה הזמן לבחור ביעד שבו תוכלו ליהנות, לצבור חוויות ולבלות זמן איכות עם כל המשפחה בחופש הגדול!

לא רק לזוגות רומנטייים או רווקים הוללים. חוף בתאילנד. צילום: pixabay
ימי טיול לכל המשפחה. פסל בודהה הגדול, קוסמוי. צילום: pixabay
Exit mobile version