Site icon מקומון רמת גן

היכן כדאי לחגוג חינה מרוקאי?

 

 

טקס החינה מרוקאי הוא טקס מסורתי שנערך אצל בני עדות המזרח לפני החתונה. הוא מתקיים כשבוע לפני החתונה עצמה והוא טקס מצומצם יותר. לטקס החינה נהוג להזמין את המשפחות של שני הצדדים וכמה חברים קרובים של החתן ושל הכלה. החינה היא מן הסתם אירוע קטן ואינטימי הרבה יותר מהחתונה וחוץ מהעניין המסורתי, היא מעין הקדמה לאירוע החתונה הגדול שמתקרב.

 

טקס חינה באולם אירועים או בבית:

את החינה אפשר לחגוג גם בבית וגם באולם אירועים. טקס החינה הוא מצומצם ומספר האורחים בו הוא בדרך-כלל כמה עשרות אנשים. בני משפחה וכמה חברים טובים, לכן יש לכם כאן את האפשרות לבחור היכן לחגוג את הטקס- באולם או בבית. אפשר כמו באירוע חתונה לעשות רשימת מוזמנים מסודרת ולפי כמות המוזמנים ומי שיגיע להחליט היכן עדיך לחגוג.

חגיגה באולם צריכה להיות באולם קטן שיתאים למספר המוזמנים של האירוע. חבל לבזבז כסף מיותר על אולם גדול, בשביל מספר מוזמנים קטן. בנוסף, אולם גדול מדי עם מספר מוזמנים קטן יראה ריק, לכן כדאי לחגוג באולם צנוע ומתאים, כדי שיבליט את כל האורחים ויראה תמיד מלא והמוני. האולם ידאג לכם כמובן להכול מבחינת האוכל, המוסיקה והתלבושות המסורתיות שנהוגות באירוע כזה.

חגיגה בבית היא גם אפשרות שזוגות רבים אוהבים ויש כאלה שאפילו מעדיפים לחגוג כך את טקס החינה שלהם. הטקס יכול להיחגג בבית עצמו, כמות האורחים המצומצמת בהחלט יכולה לאפשר לכם את זה ואם יש לכם חצר, זה אפילו יותר נוח מבחינת הביצוע של האירוע וגם נראה הרבה יותר מיוחד. 

לטקס החינה בבית תצטרכו לדאוג לשירות מקצועי של כל הדברים הדרושים לאירוע. כיום יש חברות הפקות אירועים מקצועיות שידאגו לכל הדברים, מהגדול עד לקטן- קייטרינג כיד המלך, מוסיקה, הגברה, תלבושות מסורתיות לחינה שנהוגות בטקס החינה ואפילו מגשי מתוקים שונים לחגיגה מושלמת.

 

לסיכום

טקס חינה תימנית או מרוקאי הוא חגיגה צבעונית ושמחה שמשלבת בתוכה עניין מסורתי וגם הקדמה מרגשת לחתונה. מומלץ להזמין מספר לא רב של אורחים, כדי לשמור על האינטימיות ולזכור שהחגיגה הגדולה מתקרבת.

 

Exit mobile version