Site icon מקומון רמת גן

היום שאחרי:שריר בחוץ, ליליאן ואילני דורשים כינוס מועצה

ביום שאחרי הודעת המשטרה על ההמלצה להעמיד את ראש העיר לדין החלה טלטלה עירונית.חבר המועצה גלעד שריר פוטר\התפטר, חברי המועצה אבי ליליאן וליעד אילני דורשים לכנס ישיבת מועצה ובעמותת 'העיר שלנו' מארגנים הפגנה.

 

החלטת המשטרה להמליץ על העמדתו לדין של ראש העיר, ישראל זינגר על עבירות מרמה והפרת אמונים הכניסה לטלטלה את המערכת העירונית. הצעד הראשון היה מכתב פיטורין שנשלח לחבר המועצה גלעד שריר (יש עתיד).

במכתב ששלח ראש העיר ישראל זינגר לחבר המועצה גלעד שריר בבוקר למחרת (14.04) הוא מודיע לו על הדחתו מהקואליציה בגין מה שזינגר הגדיר כ"תפקוד לקוי בתיק השירותים החברתיים".עוד הוסיף זינגר כי שריר פעל בחתרנות לאחר שלטענת זינגר הוא סירב לתת לו את תפקיד המשנה לראש העיר.

שריר עצמו טען כי בבוקר הוא ביקש באופן רשמי מזינגר לפרוש מהקואליציה לאחר שקרא לראש העיר להגיש את התפטרותו לאלתר. שריר כתה בדף הפייסבוק שלו:'לתושבי רמת גן מגיע ראש עיר שינהל את העיר ולא יהיה עסוק בחקירות משטרה ובבתי משפט.בנימה אישית כולי תקווה שישראל ששימש גם כמנהל בית ספר לשעבר ואיש חינוך יצא זכאי מהאישומים הקשים.אני מחויב רק לתושבי רמת גן ואפעל ככל שאוכל, להחזיר את אמון הציבור במערכת העירונית בעיר ולאפשר את שיקום תדמיתה של רמת גן".

עיריית רמת גן

בתוך כך תחת הכותרת:"רמת-גן זקוקה לראש עירייה במשרה מלאה" הגישו חברי המועצה אבי ליליאן וליעד אילני הצעה לסדר היום בה ביקשו מראש העיר להשעות את עצמו בעקבות המלצת המשטרה ושבמידה ולא יעשה כן תחליט מועצת העיר על השעייתו.

"רמת-גן זקוקה לראש עירייה במשרה מלאה. אנו בטוחים כי מר זינגר ממוקד כולו בצורך להוכיח את חפותו, ועל כן אין הוא יכול להתמודד עם האתגרים הרבים הניצבים לפתחה של העיר.אנו סבורים כי מן הראוי, שראש העירייה יקבל את ההחלטה הנכונה עבור העיר ועבורו, להשעות עצמו מתפקידו טרם הפעלת סעיף 22, אך במידה ולא יעשה כן, אנו מצפים לתמיכה של 13 חברי מועצה לפחות, שהם הרוב המינימלי הנדרש לצורך כינוס ישיבת העברה מכהונה של ראש העיריה, לדיון בסעיף האמור.כתבו ליליאן ואילני.

ביום ד הקרוב (20.04) יוזמים חברי עמותת "העיר שלנו"  הפגנה גדולה בכיכר רמב"ם בקריאה לראש העיר לפרוש מתפקידו על רקע החלטת המשטרה.ההפגנה מתוכננת לשעה 17.30 וצפויים להשתתף בה חברי המועצה מהאופוזיציה.

 

Exit mobile version