Site icon מקומון רמת גן

הטרנדים החמים בתחום הקוסמטיקה באדיבות הקורונה

לא מעט דברים נאמרו על שנת הקורונה, אך על דבר אחד רבים הסכימו: הייתה זו שנה קשה שבה אנשים למדו לעצור ולבחון את החיים בפינצטה. עם זאת, לא רק את הנפש אנשים בחנו בשנה האחרונה, אלא גם את הנראות הכללית. אם כי היו פחות גירויים מסביב, אם כי הסגרים אפשרו יותר זמן להביט במראה, ואם כי כל יציאה מחוץ לכותלי הבית (ולו למשרד) ייצרה התרגשות גדולה, כך שגם אותם אנשים שפעם לא היו משקיעים, פתאום החלו לבחון כיצד הם נראים.

מנצלים את ההסתרה שמייצרת המסכה

נשים רבות מעידות שדווקא בתקופת הקורונה הן ניצלו את הזמן כדי לבצע מגוון טיפולי עומק בפנים. העובדה שמסתובבים עם מסכות, אפשרה לעבור טיפולים שמצריכים כמה ימים של חוסר נוחות. כך למשל יש טיפולים שמצריכים "לגדל שפם", להתהלך בפומבי עם פנים אדמומיות, להתהלך עם צלקת במשך כמה שבועות וכדומה. מכאן שלא מעט נשים ניצלו את ההזדמנות שהפנים מכוסות, על מנת להסיר לצמיתות שערות מהפנים, להוריד נקודות חן, למלא את השפתיים, לעבור ניתוח אף, או כדי לשלב איפור קבוע .

שירותי הדרכה ולא רק שיחת מכירה

לא מעט מאפרות בעלות שם מעידות שבזמן שהן נאלצו לדחות פרויקטים בחו"ל ובארץ, הן ניצלו את הזמן כדי להעביר הדרכות מקצועיות ואישיות לאלפי נשים. פתאום היה את הזמן להעניק ללקוחות ערך מוסף, מבלי לחשוב על המכירה הבאה. מהלך זה לא רק חיבר הרבה יותר נשים לתחום האיפור (כי פתאום גם להן היה זמן לשבת ולחקור סרטוני הדרכה), אלא הן גם קיבלו ביטחון לרכוש מוצרי איפור און ליין, עובדה שהגדילה באופן ניכר את אחוזי המכירות ברשת.

כשהפה מכוסה מתמקדים בעיניים

נשים רבות נלחמו עם הרעיון לעטות מסכה, ולא כי קשה לנשום דרכה ואין אוויר, אלא בעיקר כי היא פוגעת בלוק הכללי. מגמה זו הובילה נשים רבות להשקיע במה שכן נראה לעין – באזור העיניים והגבות. לא מעט נשים שעד הקורונה היו מטפלות באזור העליון שבפנים ללא יותר מדי מחשבה, פתאום החלו לחפש שיטות ליפות את האזור החשוף. מכאן שנשים החלו להשתמש יותר בסרום שמעבה את מראה הריסים, בקעקועי פיגמנטים עבור עיבוי הגבות (תם העידן של הגבות הדקיקות) ואף נשים סוף סוף מצאו לנכון לטפל בשקיות שמתחת לעיניים, אם באמצעות קרמים מיוחדים ואם באמצעות ניתוחים קוסמטיים.

תמונה: pexels

לא תאמינו מה ניתן לעשות עם קוסמטיקה ביתית

עוד טרנד חזק שהביאה עמה הקורונה נגע בתחום של הקוסמטיקה הביתית. שילוב של הרבה זמן מיותר מול המחשב לצד הרבה פחות הכנסות מהעבודה, הוביל נשים רבות לחפש פתרונות ביתיים ויצירתיים עבור תחזוקת עור הפנים, הגוף והשיער. כל זאת ייצר שלל סרטוני הדרכה שרצו ברשת. מגוון שיטות גאוניות ופשוטות שרק מצריכות כמה מצרכים ביתיים שיש בכל מטבח, כיכבו והובילו לשינוי מבורך. בין היתר נשים למדו כיצד לנקות את עור הפנים באמצעות שימוש בקליפת בננה וכיצד להחזיר לשיער את הברק הטבעי ע"י שימוש בשמן זית.

קורונה – זמן להשקיע בתהליכים מורכבים

תקופת הקורונה אפשרה לרבים להתמקד במגוון פרויקטים מתחום טיפוח הגוף, כאלו שהם הזניחו זמן רב. בחודשים האחרונים ניתן למצוא שרבות עברו ניתוח לעיצוב החזה, הסרת נקודות חן בלייזר (מהפנים ומשאר איברים בגוף), ניתוח אף, הורדת שיער בלייזר, השתלת שיער וכדומה. מכאן שאם נסכם, נציין שאומנם הקורונה פגעה בלא מעט תהליכים ואנשים, וגם את תחום הקוסמטיקה היא די שיתקה, אך אין להתעלם מאותם טרנדים חדשים, ולקוות שהם ימשיכו ללוות אותנו ולהתפתח, רק שהפעם ללא מסכה.

Exit mobile version