Site icon מקומון רמת גן

הטעויות הנפוצות ביותר של משקיעים בהשקעות אלטרנטיביות

צילום: freepik

אם אתם מתעניינים בעולם של השקעות אלטרנטיביות, ככל הנראה כבר יצא לכם לשמוע על היתרונות שהעולם הזה מציע. הרי אף אחד לא ישים את הכסף שלו במקום שאותו הוא לא מכיר, הרי מדובר על טעות של מתחילים – טעות שעלולה לעלות ביוקר. אך אפילו אם יצא לכם להכיר את העולם הזה על בוריו, עדיין אתם צריכים להכיר את כל הטעויות הנפוצות ביותר שלא מעט משקיעים עושים. טעויות שעלולות בדיעבד לעלות לכם ביוקר, ולהכניס אתכם לבעיה כספית של ממש.

לא חייב ללכת אחרי כולם

זה נכון שברוב המקרים חוכמת ההמונים לא טועה, אך מי אמר שכאשר אתם מחפשים השקעות אלטרנטיביות – אתם מוכרחים ללכת בצורה עיוורת אחרי כולם? בכדי שתוכלו להשיג תשואה גבוהה, אתם תהיו מוכרחים ללכת לפעמים נגד העדר על מנת שתוכלו להרוויח יותר. אם אתם תעשו השקעות ללא מחשבה, אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מדשדשים במקום – במצב שבו אתם לא באמת מרוויחים את סכומי הכסף שתמיד חלמתם להרוויח אותם.

אל תבדקו את השוק כל הזמן

קחו בחשבון כי העולם של השקעות אלטרנטיביות משתנה בכל יום מחדש, ולכן אין באמת סיבה לבדוק מה השתנה מאתמול להיום. זה דומה מאוד למצב שבו בן אדם ירצה לרדת במשקל, אך הוא יבדוק את המשקל שלו בכל יום – הרי זה לא יספק לו תובנות נכונות. אז באותה נשימה ניתן להגיד כי אין תועלת בכך שתסתכלו על השינויים בכל יום, תשתדלו לבחון את השינויים לאורך תקופה ארוכה יותר – כך תוכלו להגיע לתובנות שיש מאחוריהן בסיס.

אל תהיו נעולים על השקעות ספציפיות

השקעות אלטרנטיביות כוללות בתוכם מנעד רחב של סוגי השקעה, השקעות גדולות יותר והשקעות גדולות פחות. אחת מהטעויות הכי שכיחות היא שמשקיעים פשוט נעולים על השקעות מסוימות, ואינם מוכנים לפתוח אפיקי השקעה נוספים. בכדי שתוכלו לנפץ את תקרת הזכוכית אתם תהיו מוכרחים לפתוח את העיניים ואת האוזניים, ולבדוק כמה שיותר אפיקי השקעה שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם – אולי תמצאו אפיק השקעה עם תשואה הרבה יותר גבוהה.

Exit mobile version