מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » החשיבות של חלוקת מוצרי פרסום ללקוחות

החשיבות של חלוקת מוצרי פרסום ללקוחות

ערן הלר 15 מאי, 2017

מוצרי שיווק וקידום מכירות יכולים להיות סוגים שונים של חפצים או פריטים שיש להם מטרה אחת – שמירה של דבר קיום עסק כזה או אחר בתודעה ובמחשבה של הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים. בדרך כלל מחלקים אנשי עסקים או מנהלי חברות את מוצרי הפרסום באירועים או כנסים עסקיים שבהם הם מספרים אודות מוצר חדש שיוצא לשוק, מוצר שמתנהל לגביו כעת מיזם של קידום מכירות או מתן הטבה או כל אירוע עסקי אחר שהמוזמנים אליו עשויים להיות הלקוחות הבאים של החברה או הארגון. כיום ברור וידוע שהנוכחים באירוע יעריכו וייהנו לקבל את המתנה ויזכרו לעשות בה שימוש בבוא העת.

כאמור, הלקוח אולי יהיה שמח לקבל חפץ במתנה לשימושו העסקי או האישי אבל האינטרסים של החברה הם לגמרי כאלה שיעודדו אותו עם הזמן ליצור קשר, להפוך ללקוח משלם ולהביא אחריו לקוחות נוספים. על גבי הפריט יופיעו פרטי יצירת הקשר וכאשר הפריט יהיה ממוקם בבית של הלקוח, הלוגו והסמליל של החברה תמיד יהיו לנגד עיניו והוא יידע, גם אם בתת המודע, שיש לו אל מי לפנות במידה ויימצא לנכון או שיחוש שהוא זקוק למוצרים או לשירותים של אותו עסק.

מה יכול להיחשב בתור מוצרי פרסום?

פרסום בגדול. צילום: באדיבות pixabay

כיום אפשר להשיג מוצרים המתאימים לחלוקה ללקוחות המתחלקים ללא מעט קטגוריות ולא תמיד הם קשורים בהכרח לתחום העסקי של הלקוח עצמו. הפריט יכול להיות מתאים לשימוש אישי או ביתי ואפילו יכול לפנות אל הצעירים יותר, כלומר אל הילדים של הלקוח או לאחרים מבני המשפחה שלו. אילו מוצרים יכולים להתאים כמוצרי קידום מכירות כיום:

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
  • מוצרי המתאימים לשימוש במטבח, כאלה שיימצאו בכל בית וברשותה של כל משפחה – מעמד לספר בישול, מארז של כלי בישול ועוד.
  • פריטים המיועדים לשימוש משרדי, כאלה שיש בה כדי להקל על השגרה היומיומית של העובד – שעון קיר, מעמד להנחת הטלפון הנייד, לוח מגנטי לתליית פתקים או תזכורות ועוד.
  • חפצים המתאימים לנשיאה על ידי עצמאי או עצמאית – קופסא להנחת כרטיסי הביקור, עט ממותג, מחברת או פנקס.
  • פריטי לבוש – חולצה, כובע, בנדנה או כל פריט לבוש אחר שמקבל המוצר יכול לעשות בו שימוש ויימצא כי הוא נוח ודרוש.

מה החוכמה הגדולה של מוצרי הפרסום?

כאמור, מבחינת הלקוח שמקבל לידיו את החפצים מדובר בפריטים שהוא יכול לעשות בהם שימוש ואם בוצע סיעור מוחות בטרם בחירת הפריטים הרי שעבור הלקוח יהיה זה לא פחות מגאוני שהוא מקבל בדיוק את מה שהיה צריך ורצה. זו בעצם תהיה המטרה של מי שהגה את רעיון המתנה או המוצר והכוונה היא שהמוצר, גם אם לא יהיה בשימוש, עדיין יהיה בתודעה של הלקוח שקיבל אותו, שגם יידע לאן להגיע על מנת לקחת מהפריט את פרטי הקשר במידה והוא יהיה זקוק להם. כאשר בוחרים בקפידה את המוצרים תוך התחשבות באופי וסגנון קהל היעד – יכולים להגיע בזכותם לא מעט לקוחות חדשים וכך יוכל בעל העסק להפוך למוכר הרבה יותר וכמובן להגדיל את ההכנסות שלו.

חשוב מאד להשקיע מחשבה רבה בבחירת המוצרים על מנת שההוצאה לא תרד לטמיון אלא תהפוך להשקעה של ממש. לבעל העסק אמנם יהיה חשוב למצוא בדיוק את המוצרים שיתאימו לקהל הפוטנציאלי שלו אבל לא על חשבון נתינת מתנה שאין בה את הערך העסקי המוסף עבורו. בחירה נכונה תוך השקעת התקציב הדרוש והמחשבה המתאימה ישיגו את המטרה וכל מי שקשור לקהל הפוטנציאלי של העסק יכיר אותו ויידע בדיוק אילו מוצרים או שירותים הוא מציע.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון מוצרי הפרסום שלנו בעמוד הזה

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת שלח־לך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:32
20:33
ירושלים
19:07
20:30
חיפה
19:21
20:34
באר שבע
19:29
20:30
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס