Site icon מקומון רמת גן

החשיבות לכיסוי לטלפון הנייד

מעוניינים לשמור על הנייד שלכם? האם גם לכם נפל הטלפון מהיד והמסך נשבר או נסדק? ובכן, המחיר של הטלפונים הניידים גבוה לכן כדאי להגן עליכם ומומלץ לכל אחד ואחת לרכוש כיסוי איכותי לנייד. כיום, בחנויות המובילות לאביזרים לסלולר ניתן למצוא מגוון דגמים של כיסויים לכל סוגי הטלפונים הניידים. המחיר של הכיסויים מתחיל מכמה שקלים ויכול להגיע לעשרות שקלים ולמעלה מכך.

כיסויים לטלפון הנייד נועדו להגן עליו מפני שריטות, חבלות ונפילות. כמו כן, הכיסויים נועדו להבטיח אחיזה נוחה יותר של הנייד, ובנוסף הם מבטיחים עיצוב מקורי ומרשים. ניתן לרכוש כיסויים בשלל עיצובים מרהיבים, כך קל יותר להבדיל בין הטלפון שלכם לטלפונים ניידים אחרים. ישנם כיסויים מתקדמים הנראים כמו ארנק אישי, זהו כיסוי הכולל תאי אחסון לכסף מזומן, לכרטיסי אשראי, לכרטיסי ביקור ועוד.

סוגי הכיסויים

בחנויות השונות ניתן למצוא מגוון רחב של כיסויים לנייד, בעלי דרגות הגנה שונות. יש כיסויים פשוטים שרמת ההגנה שלהם נמוכה, לכן מומלץ להשקיע עוד כמה שקלים ולא להתפשר על איכות הכיסוי ורמת ההגנה שלו. כיסוי איכותי לנייד מבטיח הגנה טובה גם אם הנייד נופל מהיד או מהשולחן.

כדאי לדעת כי ישנם 5 סוגי כיסויים לניידים:

כיסוי לנייד. תמונה: יח"צ

כדאי לדעת כי רוב הכיסויים לנייד מיוצרים בסין. יבוא אביזרי סלולר מסין נחשב לפופולרי בגלל העלויות הזולות והמבחר העצום של הכיסויים. את היבוא של הכיסויים מסין כדאי לנהל בעזרת חברה המתמחה ביבוא מסין, כולל איתור ספקים ופיקוח על ההזמנה.  

 

 

Exit mobile version