Site icon מקומון רמת גן

החשיבות הגדולה של בחירת מרפאת שיניים מקצועית

נראות חלל הפה והחיוך שלנו הם סימני ההיכר של כל אחד מאתנו ולכן גם חשוב לנו לשמור על כך לאורך זמן בבריאות תקינה של כל השיניים.

בחירת מרפאת שיניים מקצועית
מומלץ לפנות למרפאת שיניים מקצועית ואיכותית אשר קיבלתם עליה המלצות חיוביות מקרובי משפחה או חברים שמבצעים בה טיפולים באופן קבוע והם מרוצים מרמת המיומנות של רופאי השיניים בקליניקה זו.

כשבוחרים מרפאת שיניים, יש לוודא שעובדים בה רופאים בעלי ידע וניסיון רב, הפועלים באמצעות מתקנים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות בכל הרבדים של רפואת השיניים. מעבר לכך, נחמד מאד להגיע לטיפולים כשהרופא והצוות הרפואי הם אנשים נעימים וכל לקוח זוכה לתשומת לב ולהקשבה.

קובעים תור בפעם הראשונה כדי להתרשם מהתפעול של המרפאה ולקבל מהרופא חוות דעת מקצועית על תוכנית שיקום הפה בהתאם לצורך האינדיבידואלי של כל אדם. רצוי להגיע לשתיים ואף לשלש מרפאות ולהרגיש היכן נחשפים לפעולות של צוות מיומן ברמה גבוהה. כאשר ללקוח נוצרת תחושה שיש על מי לסמוך במרפאה מסוימת, הוא מבצע סדרת טיפולים בהתאם להנחיה של הרופא, מתחילים מהפעולות הפשוטות, כמו סתימות ועוברים לפעולות המורכבות יותר לנראות מושלמת.

הקפדה על בריאות השיניים
רופאי השיניים ממליצים להגיע אחת לחצי שנה לבדיקה מקיפה של השיניים כדי לבחון את מצבן ולתאם טיפולים במידת הצורך. בכל מקרה בו יש צורך בסתימות או בטיפולי שורש, כדאי לבצע זאת בהקדם ולא למשוך זמן כדי לא ליצור הרעה במצבן של השיניים. ההידרדרות במצבה של השן עלול לגרור להשלכות שונות, כמו כאבים טורדניים או צורך בעקירת השן.

צילום: מאגר

ניקוי קבוע של השיניים על ידי השיננית
קיימת חשיבות רבה לעובדה שמגיעים בכל חצי שנה לשיננית כדי שהיא תבצע ניקוי יסודי של השיניים משאריות מזון והסרה של כתמים שנוצרים על הפלאק בשל מאכלים מסוימים, עישון ועוד.

עבודות מורכבות שיש לבצע בחלל הפה
יש מצבים רבים שבהם שורש השן כבר אינה פעיל ולכן יש לבצע שתלים, שהם תחליף לשורש המקורי של כל שן. יש לקוחות שמעוניינים לבצע שתל במקום שן ספציפית ואילו אחרים מבקשים לבצע שינוי בכל חלל הפה ולהתקין שתלים הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה של השיניים.

שתלים דנטליים הם האופציה המתוחכמת והמתקדמת ביותר בתחום הטיפול של השתלת שיניים חדשות על בסיס היסודות החדשים שמשתילים בחלל הפה. בנושא זה יש פיתוחים חדשים בכל שנה והצוותים הרפואיים במרפאות עוברים השתלמויות באופן ההתקנה של השתלים החדשים כדי ליצור פעולות רפואיות מצוינות עבור הלקוחות.

היתרון הגדול בשיניים החדשות, שממוקמות מעל השתליםף אשר מוחדרים ללסתף היא בנראות שלהן שמעניקה לכל אדם מראה נקי ומאד אסתטיף ומעבר לכך אפשר באמצעות השיניים הללו לאכול באופן תקין ולדבר ללא הפרעה.

Exit mobile version