Site icon מקומון רמת גן

החל מבצע החיסונים ברמת גן – כל הפרטים

מבצע חיסוני הקורונה הארצי תופס תאוצה ולמעלה מ-70,000 איש כבר חוסנו. גם ברמת גן כבר חוסנו אלפי תושבים, רובם מבוגרים וקשישים מעל גיל 60. בבית האבות משען ברמת אפעל חוסנו היום למעלה מ-900 דיירים ואנשי צוות.

רמת גן מצטרפת למאמץ הכללי למידור הקורונה ומתחסנת. אחרי שהתחסן בעצמו ביום ראשון אמר ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן כי "בזכות החיסון אוכל לחבק ולנשק את אמא שלי ביום ההולדת שלה בחודש הבא".

שאמה הכהן הסביר שהתחסן לא רק מתוך דוגמא אישית לתושבי העיר, אלא מתוך אמונה שזה "טוב לבריאותי, בריאות משפחתי, עובדי העירייה וכל מי שאני בא איתו במגע. בעוד 28 ימים החשש מקורונה יהיה מאחוריי ואני רוצה שזה יהיה מאחוריי כל תושבי רמת-גן. רק אם כמה שיותר מאיתנו יתחסנו מהר, נוכל לנצח את הקורונה ולחזור לחיים נורמליים ושפויים. לכו להתחסן בהזדמנות הראשונה".

בתוך כך הבוקר החל מבצע החיסונים בבית הדיור המוגן של רשת משען, רשת הדיור הגדולה בישראל, במרכז שלה בנווה אפעל. אל הטקס הסמלי של פתיחת מבצע בחיסונים הצטרפו פרופסור נמרוד מיימון ראש מטה מגן אבות ומנכ"ל רשת משען עמרי כהן. בסך הכל במבצע החיסונים שהחל בנווה אפעל משעןהבוקר צפויים להתחסן 900 דיירים ואנשי צוות רק היום, כשבדיקה מוקדמת שערכה הנהלת משען מעלה כי קיימת היענות גבוהה מאוד בקרב 2500 דיירי משען.

דיירת בבית האבות משען מתחסנת לקורונה. צילום: משען

מנכ"ל רשת בתי האסות משען עמרי כהן אמר כי "משען תהפוך לרשת המחוסנת הגדולה בישראל. אני מתכוון להתחסן ולהוות דוגמא לכלל עובדי הרשת", הדגיש.

בתוך כך פועלת עיריית רמת-גן בשת"פ עם ארבעת קופות החולים בעיר בכדי להיערך ולהנגיש את הליכי החיסונים בעיר שיחלו ב-27 בדצמבר. ארבעת קופות החולים בעיר יקימו עמדות ייעודיות העומדות בקריטריונים של משרד הבריאות כשבעירייה החליטו להרתם להסדרת התורים והביקושים להתחסנות והקימו מוקד מידע עירוני ייעודי.

המוקד יסייע בקיצור תורים, במתן מידע ובמקרים מיוחדים מאוד גם הסעות לאוכלוסיות מיוחדות בהן הורים שכולים בני 70+, ניצולי שואה, תושבות ותושבים בני 85 ומעלה ועריריים בני 70+.

כרמל שאמה מקבל חיסון. צילום: נעמה עזריאל

כל השייכים לאחת מהקבוצות ונתקלים בקשיים לרישום לקבלת חיסון או מי מטעמם יכולים לפנות למוקד הזהב העירוני המיוחד שהוקם לטובת כך ומספרו 03-6797020 או למוקד העירוני בטלפון 10930*

בתוך כך, דווקא במקביל לגידול העצום במספר הנבדקים בעיריית רמת גן החליטו כי לאור רמת השירות הנמוכה במתחמי בדיקות בשיטת הדרייב אין, כך לדבריהם, עודכן פיקוד העורף שמעתה יאושרו רק מתחמי בדיקות רגליים וחניוני ההיבדק וסע – יסגרו.

Exit mobile version