Site icon מקומון רמת גן

החלקה משקמת, טיפוח השיער וכל מה שאת צריכה לדעת

כל אישה מעוניינת שהשיער שלה יהיה בריא, חזק, מלא ברק וכמובן מדהים ביופיו. בריאות השיער של כל אדם תלויה בגורמים שונים. לא פעם נוצרים נזקים בשיער בשל הגיל ותהליכי הזדקנות, אולם, יש השפעה גם לתזונה שלנו, למידת החשיפה לשמש ולתורשה. גם שיער שעבר תהליכים כימיים רבים כגון: החלקות שמבוססות על חומרים כימיים, צביעות שיער חוזרות ונשנות ועוד, יכול לאבד את הברק שלו ואת האלסטיות שלו ולהפוך להיות יבש וחסר חיים. לכן, עבור שיער מעין זה מוצעת כיום החלקה משקמת איכותית, שהמטרה שלה היא להעניק לשיער את המראה הבריא והטוב ביותר מבלי להשתמש בחומרים לא טובים לשיער.

החלקה משקמת – מה זה?

תכשירים רבים לשיער מכילים כיום חומרים כימיים שמזיקים לשיער שכן, הם חודרים לסיב השערה ומשנים את המבנה שלה. כאשר אישה עוברת טיפולים מעין אלה בתדירות גבוהה כגון: צובעת את השיער שלה באופן תדיר או עוברת החלקות שמבוססות על חומרים כימיים מדי פרק זמן כלשהו, הדבר יכול לפגוע לחלוטין בשיער שלה. לכן, במקרים מעין אלה, החלקה משקמת מהווה את הפתרון הטוב ביותר. מדובר על החלקה שהמטרה שלה היא להעניק לשיער את הגמישות שלו, הלחות והברק שאבדו לו מכל סיבה באשר היא. ההחלקה המדוברת מתבצעת באמצעות שימוש בחומר ששמו קראטין. מדובר על חלבון שמצוי באופן טבעי בשיער, אך כאשר מצפים את השיער בחומר המדובר ניתן להחזיר לו את הברק והאלסטיות ולהשיג כמובן מראה חלק.

כמה זה עולה?

החלקה משקמת יכולה לעלות כיום בין 900 ל-1,500 ₪ ולעיתים אך יותר מכך. המחיר תלוי במצב השיער, כאשר ככל שמדובר על שיער פגום יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר שכן, יהיה צורך בכמות של חומר גדולה יותר ובטיפול מורכב יותר. יש צורך לבחור עבור טיפול בשיער מורכב מעצב שיער המיומן בתחום ביצוע החלקות מעין אלה בכל סוג של שיער. כמובן שפרמטר נוסף שישפיע על המחיר הוא האורך של השיער, כאשר החלקה מעין זאת בשיער ארוך תעלה יותר מהחלקה בשיער קצר.

צילום: pexels

כיצד שומרים על החלקה משקמת?

החלקה מעין זאת חייב להישמר בצורה הטובה ועל כן, לאחר שמבצעים אותה, ראשית כל, יש להשתמש במוצרי טיפוח מיוחדים לשיער שלא כוללים מלחים כגון: שמפו ללא מלחים לאחר החלקה. כמו כן, חשוב מאוד שלא להיכנס לים שכן, המלח בים יכול להרוס את תוצאות ההחלקה. כמו כן, רצוי שלא לעשות פן בתדירות גבוהה על מנת שהחום לא יפגע בשיער והכי חשוב, יש לבצע את ההחלקה המדוברת כל פרק זמן כלשהו על מנת שהתוצאות שלה ישמרו בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לנקוט בכל הפעולות המדוברות ולרכוש רק מוצרי לטיפוח השיער כגון: שמפו, מרכך ועוד, הרלוונטיים לשימוש לאחר החלקה שכזאת.

החלקה משקמת רלוונטית מאוד לכל אישה שמעוניינת להשיג שתי מטרות בטיפול אחד: ראשית כל, כל אישה שמעוניינת להחליק את השיער שלה וכן, לכל אישה שמעוניינת לשקם את השיער שלה לאחר שהוא עבר טיפולים שונים שגרמו לו לנזקים. בין אם מדובר על נשים שצבעו לא מעט את השיער, בין אם מדובר על נשים שעברו החלקות המבוססות על חומרים כימיים ובין אם מדובר על נשים שמלכתחילה השיער שלהן לא מספיק חזק.

מאמר זה נכתב על ידי סנטהייר, חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 כרשת החנויות הראשונה בישראל שמשווקת ישירות לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה נכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים.

אנחנו ומסייעים ללקוחות שלנו להתאים ולבחור את המוצרים הנכונים, הבריאים והאפקטיביים ביותר לשיערם, לא בהכרח את המוצרים הטרנדיים או היקרים.

צילום: pexels
Exit mobile version