Site icon מקומון רמת גן

החיים נמשכים למרות פשיטת הרגל הכלכלית

קרדיט - pixabay

מצבים של פשיטת רגל כלכלית וכינוס נכסים מגבילים מאוד את החייבים, כך שאלו מוכרחים לוותר על חלק מחופש התנועה וקבלת ההחלטות שלהם, בהתאם לכך. אי אפשר לצאת מהארץ בכל פעם שרוצים, ולהרוויח את הסכומים שהייתם רגילים אליהם, משום שישנן הגבלות במקרים של הפטר חובות, אשר לעיתים מגבילות החזקת רכב אם הוא לא למטרות עבודה. חלק מהגבלות אלו, יכול להתבטל אם יש לכם עורך דין מקצועי שמכיר את מערכת המשפט על בוריה, ויכול לשכנע את הרשויות שלא תברחו, או תשתמשו בהקלות האלה על מנת להתחמק מהמחויבות שלכם, עמידה בהסדר תשלום החוב, ושאתם בהחלט מבינים שלמשך כמה שנים הנכם מוגבלים במידה מסוימת ומחויבים בדיווחים לרשויות. עורך דין כזה יכול גם להשיג לכם ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ במקרים שבהם זה חיוני כמו מטרות משפחתיות כאלו ואחרות, או אם מישהו אחר משלם ומזמין אתכם לחופשה. על מנת להבטיח חיי שגרה סדירים ככל האפשר, משרד עורכי דין רושאל צולפייב מלווה את לקוחותיו במגזר העסקי והפרטי, בכל מקרה של הגבלות הנוגעות מפשיטת רגל ואי יכולת כלכלית להמשיך בתשלום החוב.

חובות הם לא סוף העולם

אין ספק שסכומים גבוהים של חובות עלולים להבהיל, במיוחד אם לא נוקטים מיד פעולה כדי לעצור את תפיחתם בתוספת ריבית של ההוצאה לפועל. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם נקלעים למצב כזה הוא לשכור עורך דין המתמחה בהסדר חובות אשר יוכל לחלץ אתכם ממצב כזה, ולהתחיל לנהל עבורכם משא ומתן נחוש. עורך דין הסדר חובות יצליח להביא אתכם להסדר בו תוכלו גם לנהל את חייכם במידת האפשר, ללא הגבלות ועיקולים מיותרים, וכמו כן להחזיר חובות ולשכנע שאתם אכן צועדים לקראת שיקום כלכלי. עורך דין מתאים ומקצועי, מאפשר בהחלט לראות את האור בקצה המנהרה ולהתקדם אליו.

ההתחלות קשות אבל הדרך החוצה מהחובות אפשרית

מרגע שמתאוששים מהתחושה שאי אפשר לקום מכישלון כלכלי, אפשר להתחיל לשרטט את הנתיב שיוביל אתכם החוצה משם, תוך כדי החזר של כמה שיותר חובות. כשלצידכם עורך דין כונס נכסים אשר מכיר את המטריה המשפטית על כל סעיפיה, ועוזר לכם להגיע להסדר הגיוני המותאם אליכם באופן שמאפשר לכם מרווח נשימה, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם, ללא ספק, עורך דין שמגן עליכם באופן המיטבי ביותר. במהלך ניהול הליכי כינוס נכסים, יש לקחת בחשבון גם את הנושים אך לתת תקווה גם לחייבים, ואת זה עושים במשרדים של עורכי דין שמשתדלים לשמור על איזון בנושא ככל האפשר. במשרד עורכי הדין רושאל צולפייב עומדים לצידכם לאורך כל התהליך עם יחס וליווי אישי, תוך מציאת פתרונות יצירתיים גם למשברים כלכליים ועסקיים.

Exit mobile version