Site icon מקומון רמת גן

החופש הגדול

חודשי יולי אוגוסט הם חודשי הקיץ וגם החופש הגדול. הורים רבים מוצאים את עצמם מחפשים כיצד להעסיק את הילדים הקטנים והגדולים ולחפש עבורם חוויות ופעילויות מהנות שיהפכו את החופש לתקופה מהנה ומשחררת כך שהם יוכלו לחזור אל שנת הלימודים עם כוחות מחודשים, ומוטיבציה וגם עם חוויות. חלק מההורים בוחרים לטוס עם הילדים לחופשה בחול, אך הורים רבים בוחרים לחפש פעילויות שונות בארץ. כיון שתקופת הקיץ ידועה כעונה חמה אטרקציות ימיות או כאלו המשלבו מים הן פופולריות כמו אטרקציות באזור הכינרת הכוללות קייקים, שייט בספינה, סאפ בכינרת ועוד.

גלילאה היא חברה המציעה מגוון אטרקציות ימיות למגוון לקוחות ואירועים. מים החברה, אליעזר קינן, בעל ניסיון רב בתחום השייט והפעילות הימית, והקים את החברה מתוך הרצון לספר ללקוחות חוויה ימית איכותית ומהנה.

קרדיט: glilea.com

להנות מפעילויות ימיות

כאשר הטמפרטורה עולה וחודשי הקיץ מגיעים כמות האנשים הפוקדים את חופי הים ומאגרי המים בארץ עולה משמעותית. סיום החורף, השילוב בין החול החם, השמש המלטפת והמים הכחולים והנעימים מזמין את המשפחות והחברים לבלות בים, להתקרר במים ולהנות ממגוון רחב של פעילויות. חופי הים ומקורות המים מתאימים לכולם- לרגועים, למחפשי האדרנלין, לילדים ולמבוגרים יחד והפעילויות הן מגוונות. בין הפעילויות שרבים אוהבים לעשות ניתן למצוא שייט בכינרת, סירת טורנדו, קייקים, סקי מים, אבובים ועוד.

 

חופשה בארץ

בשנים האחרונות, בהן ישראלים רבים לא יכלו לצאת מהארץ, הפכו החופשות והאטרקציות בארץ לפופולריות מתמיד.  ישראלים רבים, שהיו רגילים לבלות את חודשי הקיץ ותקופת החופש הגדול בטיסות לחול, הורגלו לנסוע  ברחבי הארץ למקומות שונים ויפים ולעשות פעילויות מהנות עם חברה או משפחה. אזור הצפון הפך להיות אזור פופולרי במיוחד, ורבים החלו לבלות בחופשה באזור הכינרת. באזור ניתן למצוא מלונות יוקרתיים ואינטימיים באזור הטבע, בין עצים ומים, מסעדות טובות ואיכותיות, בתי עסק מקומיים לקנייה של תוצרים ישראלים וגם פעילויות אתגריות יותר כמו ספורט ימי בכנרת, שייט משפחתי, אבובים ועוד.

גלילאה היא חברה המציעה מגוון אטרקציות ימיות באזור הכינרת המתאימה לכולם. החברה הוקמה מרצון להעניק ללקוחות חוויה מהנה ומציעה מגוון של פעילויות מאתגרות ורגועות.

Exit mobile version