Site icon מקומון רמת גן

הזרקות יופי: הכל על הזרקות בעור הפנים

כיצד משתמשים בהזרקות לפנים בקוסמטיקה?

שמעתם פעם שהוזכר בחדשות שהזרקות לפנים (הנקראות גם זריקות או הזרקות יופי) הן ממש הזרקות לפנים: ויטמינים, חומצה היאלורונית, חומרי מילוי ותרופות אנטי-אייג'ינג אחרות שמטרתן להילחם בפגמים מסוימים בעור. טכניקות הזרקה פופולריות מאוד בתחום הקוסמטיקה, שכן הן אינן פוגעות בעור, פועלות ישירות במקום הבעיה והן בעלות היקף רחב, הטיפול הנל הוזכר בחדשות.

האינדיקציות הנפוצות ביותר לזריקות אנטי אייג'ינג לפנים כוללות:

סימני יובש ו/או התייבשות של העור, הופעת קווים של התייבשות, קילוף( זה היה בחדשות) .

התוויות נגד

עוד היה בחדשות שלזריקות לפנים יש מעט התוויות נגד: קודם כל, מדובר באלרגיה למרכיבי התרופות הניתנות, כמו גם למחלות אנדוקריניות כרוניות, אונקולוגיה, תהליכים זיהומיים ודלקתיים חריפים, הריון והנקה.

ביורוטליזציה של הפנים

Biorevitalization של הפנים היא טכניקת הזרקה הכוללת הזרקה תת עורית של תכשירים המבוססים על חומצה היאלורונית.

מזותרפיה לפנים

זה לא חדשות לומר שמזותרפיה לפנים נקראת לעתים קרובות "זריקות ויטמין לפנים" או "זריקות התחדשות" – מה שבאופן כללי תואם את המיקום של הליך זה בקוסמטיקה.

המטרה העיקרית : הצערת עור כללית, מאבק בשומן עודף, עקבות פוסט אקנה, היפרפיגמנטציה ועוד פגמים קלים בעור.

איך זה עובד : מזותרפיה היא הזרקה של תכשירים שונים (מזו-קוקטיילים), שעשויים להיות מורכבים מויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, פפטידים, נוגדי חמצון וחומרים אחרים הדרושים כדי להילחם בפגמים ספציפיים בעור. התרופות מוזרקות תת עורית ומצביעות ישירות על מקום הבעיה.

נוסיף שזה לא חדשות שמספר זריקות נדרש : משך ותדירות קורסי המזותרפיה נקבעים בנפרד בכל מקרה ומקרה – בהתאם לבעיה איתה פנה המטופל לסלון או למרפאה. אין גם גיל ברור שבו ניתן להתחיל בהליכים – על פי האינדיקציות, ניתן לתת "זריקות ויטמין" לפנים גם עד 30 שנה וגם לאחר מכן.

צילום: shterstock

איך להתכונן לזריקות בוטוקס/ חומצה הילוריאנית?

עוד היה בזמנו בחדשות שלהלן ההמלצות העיקריות שפועלות כמעט לכל סוגי ההזרקות בפנים: לחידוש העור, לחות לפנים, קמטים ופגמים אפשריים נוספים בפנים:

כיצד מתבצעות הזרקות לפנים?

גם היה תזכורת בחדשות שההליכים עצמם הם די שגרתיים ואינם מהווים קושי מיוחד עבור מומחים. להלן הסדר המשוער שבו הם מבוצעים:

  1. התייעצות עם קוסמטיקאית, במהלכה המומחה מעריך את מצב העור, בוחר את התרופה וקובע את מספר ההליכים הנדרש.
  2. חיטוי: ניקוי העור מאיפור וזיהום יום וחיטוי אתרי ההזרקה בחומרי חיטוי.
  3. הרדמה (במידת הצורך): על הפנים מורחים ג'ל הרדמה או חומר הרדמה אחר.
  4. נציין עובדה שהועלתה באתר חדשות כפר סבא שהזרקות ישירות: הזרקה תת עורית של תרופות באופן ידני, או באמצעות מכשירים מיוחדים עם מיקרו מחטים.
  5. חיטוי מחדש של העור וטיפול לאחר הליך.

פילינג בלייזר: האם זה טיפול שיסיר את כל הפגמים?

כמו כן הוזכר בחדשות ראש העין שלמה צריך פילינג בלייזר לפנים ומתי אפשר לעשות זאת? כיצד נראות הפנים לאחר פילינג בלייזר, כיצד ניתן להסיר את ההשלכות של שימוש בלייזר וכיצד לטפל נכון בעור במהלך תקופת ההחלמה? אנו מציגים מדריך מפורט להליך פופולרי זה.

חדשות ואסתטיקה –פילינג בלייזר הוא טכנולוגייה חדישה לניקוי והצערת הפנים, במהלכה יש "איוד" תרתי משמע של שכבות העור בהשפעת קרן לייזר. משמעותו של ההליך נעוצה בפגיעה המבוקרת והבטוחה בשכבות העור השונות, הבונה תהליכים רחבי היקף של התחדשות העור.

פילינג בלייזר של הפנים מתאים במצבים הבאים:

  1. נזקים עמוקים או הקלה לא אחידה בעור: סימני אקנה, צלקות, צלקות וסימני מתיחה;
  2. היפרפיגמנטציה, ורידי עכביש, נקבוביות מוגדלות;
  3. אובדן גוון, רפיון ותרדמה של העור;
  4. סימני הזדקנות בולטים: כולל קמטים, עור נפול, אובדן מוצקות וגמישות.

עוד היה בחדשות שהתוויות נגד לפילינג בלייזר כוללות בעיות בריאות כרוניות (התייעצו עם הרופא), הריון והנקה, עור נוטה להצטלקות ונוכחות של תהליכים זיהומיים או דלקתיים באזורי הטיפול ( היה בחדשות).

מדוע העור בפנים מתקלף ומה לעשות בנידון?

מחסור בוויטמינים/מינרלים

כמויות מתאימות של חומרים מזינים שומרים על בריאות העור. אם הגוף אינו מקבל מספיק ויטמין D, ויטמין  Aויטמין B3, אבץ או ברזל, עלול להתפתח יובש יתר בעור(  היה מוזכר בחדשות קיבוצים ).

עישון

עוד מהחדשות קריות  – סיגריות מכילות כימיקלים מזיקים שמאיצים את הזדקנות העור ומובילים לעור יבש.

גורם גנטי

הוזכר גם בחדשות נתניה שלעור יבש נקבע לרוב על ידי נטייה גנטית. במקרה זה, קרם לחות יכול לעזור. בהרכב שלהם יש צורך לחפש חומצה היאלורונית. הוא פועל כמו "ספוג", המעניק לחות לשכבות החיצוניות של העור. בנוסף, יש צורך להקפיד על משטר השתייה – הוא מספק לחות "מבפנים", מה שיסייע גם במניעת יובש והתייבשות של העור.

חומר הניקוי הלא נכון

בעת ניקוי העור, אנשים רבים שואפים לניקיון "עד החריקה".

עוד היה בחדשות רעננה שהוא מזיק לעור ועמוס באותו יובש לאחר הניקוי. זה יכול להוביל לאדמומיות והתקלפות של העור. כדי להימנע מכך, מומלץ להשתמש בתכשיר ניקוי עדין יותר שאינו פוגע בשלמות מחסום העור, כגון סינדט קצף או קרם-ג'ל לעור רגיש, אשר לא רק ינקה, אלא גם יעניק לחות לעור.

טיפול עור לא הגיוני באופן כללי

אם יש לך עור מתקלף ושינית לאחרונה את משטר טיפוח העור שלך, ייתכן שאתה סובל מדלקת עור ממגע

וזכר גם בחדשות רמת גן שזה מתבטא בפריחה ו/או התקלפות בעור הנגרמים ממגע ישיר של המוצר עם העור, וכתוצאה מכך לגירוי או לאלרגיה אמיתית. האשמים הנפוצים ביותר הם מרכיבי טיפוח כמו רטינואידים וחומצות הידרוקסיות, שעלולות לגרות עור רגיש. חומרים משמרים וטעמים יכולים גם להוביל לאלרגיות ולגירוי ( צויין ב חדשות חולון).

היה גם בחדשות מודיעין שניסיון של מוצרים חדשים והופיע פילינג בעור, יש להפסיק את השימוש במוצרים אלו, ואם הפילינג לא חולף יש לפנות לרופא עור.

פילינג לא מספיק

פילינג רגיל עוזר להסיר פתיתי עור מתים

עוד היה בחדשות פתח תקווה שפילינגים פיזיים – פילינג עדין, גומאג'ים, אבקות ללא חלקיקים שוחקים – יסייעו בסילוק העור מתאים מתים שעלולים לגרום להתקלפות ולחסום חדירת לחות. השתמש במוצרים אלה לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע, אחרת הגירוי עלול לגדול. כמו כן, אין להיפטר מקשקשים באצבעות או בפינצטה – הדבר עלול להוביל לסדקים בעור, שהופכים ל"דלתות" לזיהום20-25( היה בחדשות רחובות ).

Exit mobile version