Site icon מקומון רמת גן

הופעות בתקופת הקורונה

 

מגפת הקורונה יצרה תקופה שונה והרבה פחות נעימה. רוב האזרחים נמצאים בביתם ולאור הסגר וההנחיות הקפדניות ממעטים לצאת מהבית. דווקא כיוון שמדובר בתקופה קשה, קיים רצון עז ליהנות מדברים הקטנים של החיים, לצחוק, לצפות בהופעות בטלוויזיה, ביו טיוב ובכל מסגרת אחרת.

הופעות בימי הקורונה

ימי הקורונה דרבנו אומנים רבים, הזמר, סטנדאפיסטית, השחקן מייצרים מבנה חדש של הופעות אשר יתאימו לימים הללו וזאת בהתאם להנחיות של התו הסגול, כשיוצאים מהבית, או דרך המחשב וכך קהל גדול יכול לצפות בכל הופעה.

הופעות באפליקציית זום

אפליקציית זום היא הדבר החם והמוצלח ביותר בימים אלו ואפשר ליהנות מהופעות בזום שמתקיימות בכמה וכמה וואריאציות.

אפשר להכין הופעה עבור ערב חברה המועבר בזום, העובדים נמצאים בביתם כבר תקופה ארוכה, גם עובדים קשה וגם קיים חוסר של ערבי הגיבוש והטיולים שאליהם הורגלו ולכן ברירת המחדל היא הופעות בזום. קובעים מועד ושעה וכל העובדים אחרי שהשכיבו את הילדים הקטנים לישון, מצטופפים עם בני הזוג ונהנים מהופעה פרטית לעובדי החברה, קורעת ומלאת הומור.

לפחות לא בשנה הקרובה. pixabay

אפשרות נוספת היא הופעה לנשים בלבד, זו הזדמנות מצוינת לצחוק יחד על כל הדברים שקורים בבית בתקופת הקורונה, הילדים, המשחקים, הלימודים בזום, הכיור שמלא כל הזמן בכלים ואין ספור הבישולים שמכינים יום יום לבני הבית הרעבים.

כאשר צוחקים על המציאות האמיתית יש הזדהות של כולן עם המצב העכשווי שקשה אתו, אך אם לא נצחק, הוא יהיה לנו קשה הרבה יותר. לכן זה כיף גדול לשבת מול המחשב או בחיבור לטלוויזיה וליהנות מהופעה נפלאה לנשים על עולמן המורכב בימי הקורונה, על כל רבדיו.

גם לילדים יש הופעה נפלאה, המדברת איתם בגובה העיניים על מה שקורה בימים אלו, עד כמה נמאס גם להם משיחות הזום עם המורה ומהימים הארוכים שהם נמצאים בבית. האינטראקציה עם הילדים מובילה לרגעי צחוק ואושר רבים וגם כשנגמר הזמן, אי אפשר להתנתק וממשיכים ליהנות יחד.

הופעות מול קהל משתתפים

בהתאם למגבלות של ימי הקורונה ועל פי התו הסגול, אפשר לקיים הופעות קטנות שמגיעים אליהם עד עשרה אנשים והם נהנים מהופעה משפחתית בקנה מידה קטן שבה כולם יושבים בחצר, נהנים מהאוויר הצח ומתגלגלים מצחוק מתחילת ההופעה ועד סופה.

התכנים של ההופעות בימי הקורונה

נושאים רבים שעליהם דובר בהופעות בעבר הפכו בתקופת הקורונה ללא רלוונטיים, כי בקושי מגיעים לשדה התעופה, אין כמעט אירועים כמו חתונות, חופי הים סגורים וכך גם בתי המלון.

לכן נוצרה התאמה מקסימלית של התוכן לחוויות של ימי הקורונה, להשלכות של הסגר ולראות את המציאות החדשה בעיניים הומוריסטיות. הקהל נהנה מאד מהעובדה שכולנו צוחקים על עצמנו, כיוון שכולנו בסירה אחת ולכולנו יש בעיות זהות וחלק מההתמודדות היא לקחת את הדברים בקלות ובפרופורציות הנכונות.

Exit mobile version