Site icon מקומון רמת גן

הומי – כיף להיכנס למטבח

אם אתם בשלנים רציניים שאוהבים את המטבח, ומרגישים שהוא הלב של הבית. שמאגד את כל דיירי הבית, וכל האווירה בעצם תלויה בו, ללא שום ספק אתם לבטח כבר בעלי סט מקצועי של סכינים איכותיים. אנחנו בחברת הומי מכירים היטב את הסיטואציה, ולכן מקפידים לבחור עבורכם סכינים מדהימים ובעלי מוניטין גבוה. אבל למי שעדיין לא מכיר, או פחות מתמקצע, כדאי להכיר. כי ברגע שאתם נכנסים למטבח שיש בו מוצרים איכותיים, אתם מתאהבים בעולם הקולינריה, ופשוט נשארים עם טעם של עוד.

קרדיט PIXABAY

הומי – מבינים במקצוענים

אנחנו יודעים שאם אתם כבר וותיקים ומקצוענים בתחום, לבטח בהתחלה לא ידעתם באיזו סכין להשתמש ובטח ניסיתם לא מעט. הסיבה לכך היא פשוטה, גם סכיני שף חשוב לדעת לבחור, ולהתאים באופן אישי. לא מעט אנשים התנסו בכמה סכינים עד שהגיעו לסכין שהכי התאימה להם. אנחנו בחנות הומי ממליצים לכם לא להתייאש אם אתם בתחילת דרככם, ולהמשיך לנסות ולהתנסות, עד שתמצאו את הסכין שתלווה אתכם לאורך כל הדרך.

סכין שף היא סכן שיש לה שימושים מגוונים ורבים. היא חותכת מגוון של מוצרים, היא מקלפת, פורסת וגם קוצצת. תוכלו להבחין כבר כשאתם משתמשים בה שהיא בעלת יציבות גבוהה. היא כבדה משאר הסכינים שאתם מכירים והלהב שלה קשיח מאד. סכיני שף הן סכינים בעלות אורכים ואף מידות שונות ולכן, חשוב להתאימן אליכם. ישנן סכינים עם ידיות מפלסטיק, מסיליקון או מגומי. הידיות של הסכינים היפניות עשויות מפלדה.

הומי – תחזוקה זה הכל

אם תהיתם לגבי השחזה של סכיני שף חשוב לדעת שאין להשחיז סכינים אלו אצל אנשים שאינם בעלי מקצוע מומחים בתחום זה. אפשר להשחיז בבית כמובן, אבל זה לא יהיה מקצועי כמו אצל משחיזים מקצועיים ורציניים וברמה גבוהה.

אל תכניסו סכינים אלו אל תוך המדיח, מגע עם סכינים, כפות, מזלגות ואף כפיות אחרים עלול לפגום באיכות הלהב של סכיני השף. כמו כן, חומרי הניקוי של המדיח מזיקים לפלדה של הסכינים.

את הסכינים יש לייבש היטב לפני הכנסה לאחסון, וגם כאשר אתם מאחסנים את הסכינים עשו זאת במקום נפרד משאר כלי האוכל, וזאת על מנת שהסכין תישמר נקיה, איכותית, ומגע עם חומרים אחרים לא יפגמו באיכות שלה, ובחדות.

חלק מהדרך להפוך תחביב למקצועניות הוא להתנסות בכמה שיותר סכינים. כך תדעו מהי הסכין הכי טובה לכם. תוך כדי בדרך, תגלו את המגוון הרחב, הסוגים, הסגנונות והאחיזה שהכי טובה לכם.

אחד מהצעדים הטובים ביותר שתוכלו לעשות הוא להתייעץ עם אנשי המקצוע גם במידת הצורך. לראות איך השפים הגדולים משתמשים בסכיני השף, ללמוד את הזמן הנדרש להשקיע, את הסבלנות, ואת הפרקטיקה. לאט לאט, גם אתם תגיעו לסכין המושלמת שתתאים לכם ותלווה אתכם לאורך כל המסע, ולאחריו.

HOMMEY היא חנות אינטרנטית איכותית ומקצועית ברמה גבוהה, בעלת נסיון של שנים רבות ביבוא מוצרים איכותיים לקהל הישראלי. החנות מתמחה במוצרים לבית ולגינה. בעלויות ודילים מפנקים וכל זאת, על מנת שתוכלו ליהנות ממרחב רכישה אונליין מהיר, נוח, ובחוויה שפשוט תשאיר לכם טעם של עוד, ותגרום לכם להרגיש בבית.

Exit mobile version