Site icon מקומון רמת גן

הוועדה לאיכות סביבה דנה בקרינה בבתי הספר, חברי המועצה נעלמו

על רקע דו"ח הקרינה בבתי הספר ברמת גן התכנסה הועדה לאיכות הסביבה לדון בממצאים.למעט יו"ר הועדה, אביהוא בן משה וחבר המועצה עו"ד רועי ברזילי לא טרח איש מחברי הועדה להגיע לישיבה החשובה.במהלך חופשת הקיץ האחרונה התבצעו בדיקות קרינה בכל בתי הספר בעיר לבקשת וועד ההורים העירוני.במסגרת הבדיקות נבחנה רמת הקרינה בכ-30 בתי ספר יסודיים ותיכונים במטרה לוודא כי רמת הקרינה בכיתות לא תעלה על התקן שמציב המשרד להגנת הסביבה, העומד על 4 מיליגאוס.

בעקבות ליקויים רבים שהתגלו בדו"חות הקציבה העירייה כחצי מיליון ש"ח לתיקון הליקויים.בעקבות סערת הקרינה התכנסה אמש הועדה לאיכות הסביבה לדון בקרינה ולדברי חברי הועדה כל מוקדי הקרינה שעלו מהדו"ח תוקנו.

הועדה לאיכות סביבה בעיריית רמת גן .צילום הבית היהודי ברמת גן

עוד עלה נושא הקרינה מארונות חשמל בבתי הספר והמשרד להגנת הסביבה הסבירו כי לטענתם לא קיימת בעיה קרינה אלקטרומגנטית כל עוד השהות במקום אינה רציפה.

לבקשת נציגי ועד ההורים העירוני שיזם את הבדיקה והשתתף בישיבה יועבר אל הנהלת האגף להגנת הסביבה במחוז תל אביב המסמך שהוציא משרד הבריאות בשנת 2011, לגבי התייחסותו לאזורים רציפים ולא רציפים.

בנוסף הודיע יו"ר הועדה , אביהוא בן משה כי תתקיים ישיבה נוספת בין נציגי אגף החינוך וועדי ההורים יחד עם נציגי אגף הקרינה במשרד להגנת הסביבה לטיפול במוקדים שיוגדרו בעייתיים או שיהיה קיים חשש לגביהם.

בנוגע לשכונת החרוזים הוועדה אימצה את מסקנות הדו"ח שקבע כי לא קיימת כל בעיית זיהום אוויר בשכונת החרוזים.

 

Exit mobile version