Site icon מקומון רמת גן

הוועדה אישרה: 600 דירות להשכרה לטווח ארוך יתווספו למתחם "שיכון הרופאים" ברמת גן

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית חדשה ביוזמת חברת דירה להשכיר למתחם "שיכון הרופאים" ברמת גן. התוכנית מבוססת על תכנית קודמת, ומוסיפה לה כ-600 יחידות דיור, תוך שיפור איכות התכנון, מערך השטחים הפתוחים, והקצאת שטחים נוספים לטובת מבני ציבור. במסגרת התוכנית ישומרו מבנים היסטוריים של בית החולים – מגדל המים ומבנה "ניסן" מימי המנדט הבריטי

הועדה המחוזית תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד אתמול (ב', 2.5.22) תוכנית חדשה המקודמת על ידי חברת דירה להשכיר למתחם "שיכון הרופאים" בסמוך בית החולים "שיבא" תל השומר ברמת גן.

מתחם שיכון הרופאים בתל השומר. הדמיה: שקד נחום אדריכלים

התוכנית מבוססת על תכנית קודמת, ומוסיפה לה 600 יחידות דיור, תוך שיפור איכות התכנון, מערך השטחים הפתוחים, והקצאת שטחים נוספים לטובת מבני ציבור.
התוכנית, הינה על שטח כולל של כ-125 דונם, והיא ממוקמת מצפון לבית החולים "שיבא", והיא כוללת 2,260 יחידות דיור, מתוכן 600 יחידות דיור עבור סגל בית החולים, 600 יחידות דיור המיועדות להשכרה לצמיתות, ו-510 יחידות דיור המיועדות להשכרה ארוכת טווח.

בנוסף למגורים, התוכנית כוללת 37,000 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה, שטחי ציבור פתוחים מגוונים הכוללים שימור מאות עצים ותיקים וכן שטח נרחב עבור בית ספר. כמו כן, כוללת התוכנית שימור של מבנים היסטוריים של בית החולים- מגדל מים ומבנה "ניסן" מימי המנדט הבריטי, אשר יעשירו את המרחב הציבורי.

התוכנית מתבססת על ערכים של עירוב שימושים, ותחבורה ציבורית בדגש על הולך הרגל. המספר הגדול של יחידות הדיור להשכרה בכלל וההשכרה לצמיתות בפרט, כמו גם ההחלטה כי כל יחידות הדיור להשכרה תהיינה בבעלות ובניהול אחיד, מביאות איתן בשורה לשוק השכירות בישראל.

הדמיה: שקד נחום אדריכלים

יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, ערן ניצן, ציין כי "התוכנית והוראותיה מהווים בשורה להתפתחותו של שוק דיור להשכרה ארוכת טווח. היצע דיור להשכרה בניהול אחוד היא פלח חדש בשוק הדירות למגורים בישראל והוועדה המחוזית חורטת על דיגלה את העצמתו. תוכנית שיכון הרופאים היא נדבך חשוב במדיניות זו".

אדר' ארז בן אליעזר, מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, ציין כי "התוכנית הינה צעד נוסף להתחדשות ולפיתוח מזרח העיר רמת גן ומציעה מרחב עירוני משלים לבית החולים תל השומר אשר נמצא בתהליכי פיתוח מואצים כל זאת בסמיכות לקו הסגול של הרכבת הקלה ובקרבת תחנות מטרו עתידיות".

הדמיה: שקד נחום אדריכלים

מנכ״לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "חברת "דירה להשכיר" מקדמת את תוכנית הדגל "שיכון הרופאים", כיזם הפרויקט, כחלק מעשרות אלפי יחידות דיור המתוכננות על ידנו בכל רחבי ישראל. התכנית מביאה בשורה של ממש לציבור השוכרים וכוללת למעלה מ-2,200 יחידות דיור בלב אזור הביקוש, רובן המכריע מיועדות לשכירות ארוכת טווח. המתחם יניב היקף עצום של יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח במודל "דירה להשכיר" ויספק למשקי הבית פתרון דיור ארוך טווח בשכירות, בתנאי וודאות ויציבות".

Exit mobile version