Site icon מקומון רמת גן

הובלת קרוואנים ממקום למקום, גם בתוך העיר: מה צריך לדעת?

הובלה של קרוואנים חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה, וזאת בכדי לאבטח את הקרוואן מבלי לגרום לו לנזק – הובלת קרוואנים זהו פרויקט מורכב שחובה לשים עליו דגש על אופן הביצוע מתחילתו ועד סופו. כל מה שרציתם לדעת אודות הובלה של קרוואנים – במדריך הבא.

שירותי הובלה למבנים ניידים: חיוני לצורך הובלה של קרוואנים

קרוואן נחשב למבנה נייד כבד אשר לחלקם יש גלגלים ולחלקם אין גלגלים בעבורו נדרש לבצע שירותי הובלה/ הנפה מקצועיים בכדי להעתיקו ממקום אחד לאחר. שירותי ההובלה כוללים בין היתר שימוש בציוד מקצועי כגון מנופים, משאית מותאמת להנחת הקרוואן על גביו בהתאם לסוג הקרוואן.

השירות הזה ניתן לא רק לחברות אשר מחזיקות בצי של קרוואנים אלא גם לאנשים פרטיים אשר מעוניינים לבצע הובלה של הקרוואן מנקודה לנקודה, כאשר ברוב החברות המחיר יעלה כמה אלפי שקלים לשינוע הקרוואן ועם שימת דגש על בטיחות.

מדובר בשירות חיוני אשר הולך וצובר תאוצה כאן בישראל, וזאת בשל זינוק במספר ההזמנות של קרוואנים עכב עליית מחירי הנדל"ן אשר מרקיע שחקים משנה לשנה. את השירות מומלץ לקבל אך ורק דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום כמו גם מעסיקה צוות מקצועי ומיומן, כל זאת בכדי לבצע את תהליך ההובלה באופן יעיל ובהתאם ללוחות זמנים אותם קובעים מראש במעמד ההזמנה.

כיצד מבצעים הובלה של קרוואן?

הובלה של קרוואן מתבצעת באמצעות חברה מובילה בתחומה אשר יודעת לספק את המענה הנדרש הן מבחינת התכנון והן מבחינת ביצוע ההובלה עצמה. ההובלה של קרוואן מתבצעת באמצעות משאית עם מנוף וארגז מותאם בהתאם לגודלו של הקרוואן. בעת הצורך, יתבצע ניתוק תשתיות מבעוד מועד של הקרוואן והכנת השטח להנפתו בעזרת המנוף.

שימוש במנוף להנפת מבנה יביל (קרוואן) לגג בנין ברמת גן. צילום: אלעזר מנופים

תהליך ההובלה מתבצע רק לאחר שהקרוואן ריק מחפצים ומנותק מכל התשתיות לרבות תשתית חשמל, אינסטלציה, קווי מים ועוד. והוא מאובטח באמצעות רצועות מחוזקות מהמנוף לצדדי הקרוואן אשר מאפשר לענף אותו באופן בטיחותי ומבלי לגרום לנזק. לאור העובדה כי השווי הכספי של קרוואן יכול להגיע למאות אלפי שקלים, ההכנה היא חשובה מאוד כמו גם אביזרי האבטחה אשר מתקינים ונועדו להבטיח כי יהיה ניתן לשנע אותו ממקום למקום.

מאחר וישנם לא מעט סוגים של קרוואנים, באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של שירותי הובלה למבנים ניידים תוכלו להיות רגועים כי ההובלה תתבצע באופן מקצועי ועם שימת דגש מתן אחריות לכל אורך התהליך.

הזמנה של שירותי הובלה – בפרק זמן קצר

באמצעות יצירת קשר עם חברת הובלה מקצועית תוכלו לקבל שירות מהיר במיוחד של הובלת קרוואנים, כל זאת במסגרת הצעת מחיר זריזה ונוחה. במסגרת השירות תקבלו מענה אשר תואם את הצרכים שלכם כמו גם אפשרות לבצע את ההובלה בפרק זמן קצר מאוד, ועל כן מדובר בשירות ייחודי אשר מבטיח כי הקרוואן יגיע למקום באופן מהיר ומאובטח. כאמור, השירות מתאים הן בעבור המגזר העסקי והן בעבור המגזר הפרטי.

שימו לב כי אתם מקבלים הצעת מחיר נוחה ומשתלמת אך לא נמוכה ממחיר השוק, זהו אחד הסימנים המקדימים כי אתם עושים עסקים עם חברה מקצועית ולא עם חברה ללא ניסיון וציוד מתאים בשל המורכבות הכרוכה בהובלה של קרוואן כמו גם השימוש באמצעים מתקדמים כמו מנוף מספיק גדול, ארגז מותאם למשאית וכן ציוד אבטחה אשר מבטיח כי הפעולה תתבצע באופן מדויק ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

Exit mobile version