Site icon מקומון רמת גן

הובלות ברמת גן על ידי מובילים מקצועיים

הובלה
צילום: גט מובינג

אילו שירותים מציעות חברות הובלות ברמת גן?

רוב חברות ההובלות מציעות שירותי הובלה. הובלות ברמת גן עם get moving מציעות לכם שירותים נוספים כמו עיטוף התכולה כדי לשמור עליה מפני פגיעות בעת ההורדה, שירותי מנוף, שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה. חשוב לבדוק עם כל חברה וחברה אילו שירותים היא מבצעת. רוב האנשים שעוברים דירה זקוקים לשירותי עיטוף, פירוק והרכבה של הציוד. המאפשרים לכם להגיע לבית החדש כאשר הציוד הגדול כמו ארונות ומיטות כבר מורכב וכל מה שנותר לכם הוא לפזר את שאר הציוד במקום הנכון.

מתי מומלץ להזמין את ההובלה?

הובלות ברמת גן מומלץ להזמין כחודש לפני המעבר במידה וזה אפשרי. כאשר מזמינים מראש את המוביל, אתם יכולים לשריין את היום והשעה בדיוק כפי שאתם מעוניינים. זה לא שלא ניתן להזמין את ההובלה יותר צמוד לזמן המעבר, זה אפשרי, אך אם אפשר לבצע מעבר דירה פחות לחוץ, זה הרבה יותר טוב עבורכם.

כמה תעלה לכם הובלה ברמת גן?

עלות הובלה ברמת גן עשויה לעלות לכם בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪. המחיר ישתנה בהתאם למיקום שאליו יש להגיע וכמות הציוד. ככל שכמות הציוד גדולה יותר והמרחק מהדירה הישנה ליעד החדש יותר רחוק, העלות של ההובלה תהיה גבוהה יותר. כמובן שקיימות גם הובלות של מספר פריטים ואז העלות יורדת למחירים נמוכים מ-1,500 שקלים.

אילו פריטים בודדים ניתן להוביל?

לעיתים יש ברצוננו לבצע הובלה של פריטים גדולים בודדים. זו יכולה להיות הובלה של מקרר, תנור, מיטה וכדומה. הובלות כאלו יתרחשו כאשר אנו רוכשים פריט יד שניה או כאשר אנו רוצים להוביל רק פריט אחד בודד למקום אחר. עלות הובלה כזו בדרך תהיה עד 1000 שקלים, אלא אם מדובר בפריט חריג בגודלו.

הובלות עם מנוף, מתי זה הכרחי?

ביצוע הובלה עם מנוף הכרחית כאשר לא ניתן להוריד את הציוד דרך מדרגות הבניין או המעלית. לעיתים אנו נזמין מנוף גם כאשר דלת הכניסה צרה מידי ולא מאפשרת מעבר של ציוד מסוים. שירותי הובלה עם מנוף הם בדרך כלל שירותים נפרדים בעלות נפרדת.

Exit mobile version