Site icon מקומון רמת גן

ההתחלה המאושרת: "זוגות חדשים תמיד מתרגשים לעבור לבית החדש"

דילמת העיצוב

הריח של התחלה חדשה תמיד מקבל גוון של צבע טרי ונייר פצפצים. הזוג הטרי לא מתעצל. בחיפוש אחרי בית החלומות הוא לא משאיר אף אבן לא הפוכה. הוא מחליט ביחד על הכול. על העיר והשכונה, על המחיר המקסימאלי אותו הם מוכנים לשלם ועל מתי הם רוצים לעבור אליו. ואז מתערער עולמם.

על טעם וריח

עוד על מטבחים ודלתות פנים – היא חובבת וינטג' ומעוניינת שהבית יעוצב כמו הבית של סבתא שלה. היא רוצה ריהוט מעץ מלא, מפות שולחן ובעיניה מטבחים הם לא סתם חדרים להכנת אוכל אלא הלב הפועם של הבית. הוא מצידו שונא את כל הענתיקות שהיא אוספת ברחוב ומכניסה לדירה. אם זה היה תלוי בו המטבח היא מעוצב בצורה מודרנית, שחור ולבן עם קווים פשוטים בלי קשקושים. לדעתו מטבחים בכללי ובטח שהמטבח שלו לא צריך להיות מלא בשטויות אלא מטבח מתפקד וזהו.

הבעיה בדלתות

גם על דלתות פנים הם לא מסוגלים להסכים. היא רוצה דלתות עץ או אפילו דלתות עם זכוכית צבועה. לדעתה דלתות פנים הם נקודות החן של הבית ולטענתה דלתות פנים ועיצוב שלהן מחזיק את הבית ונותן את הדגש לאופי הבית. הוא מבחינתו גם פה חושבת אחרת לגמרי ממנה. הוא לא מבין את הדיבור על נקודות חן של הבית ומבחינתו דלתות פנים הן פשוט דלתות פנים ולא יותר מזה. אם זה היה תלוי בו כל דלתות הפנים של הבית היו בצבע לבן חלק ופשוט.

אז מה עושים?

הרי בסופו של דבר צריך להגיע להחלטה. מטבחים לא קורים מעצמם ודלתות פנים לא מתברגות סתם ככה. הסוד להגיע להחלטה הוא במילה אחת- התפשרות. רק ככה תוכלו להקים בית (מעוצב) בישראל. שניכם צריכים להבין שאין פה נכון או לא נכון ושזה שאתם צודקים לא הופך את הצד השני לטועה. בסופו של דבר שניכם צריכים לגור בבית הזה יחד ורצוי להרבה שנים ובאושר.

פשוט תלמדו איפה להילחם ואיפה אתם יכולים לוותר לשני. זו הדרך היחידה.

Exit mobile version