Site icon מקומון רמת גן

ההמלצות שלכם: אלו הם העסקים שעשו לכם את השנה

רובנו לא ממש שמים לב לתהליך שאנו עוברים כשאנו בוחרים לקנות מוצר חדש. לרוב נעשה השוואת מחירים קצרה, נוודא כי המוצרים בהם אנו מתעניינים אכן פותרים את הבעיה לשמה הם נקנים, נבחר בשיטת תשלום מועדפת ופשוט נמשיך הלאה בחיים שלנו.

כמובן שזה בסדר גמור ושבאופן טבעי למדי אנחנו לא תמיד יכולים לרדת לעומק הדברים במיוחד מפני שתרבות הצריכה היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. עם זאת, צריך לזכור תמיד שמאחורי אותם שירותים או מוצרים שאנו רוכשים, עומדים אנשים. הרבה פעמים מדובר על כאלו שהשקיעו את כל האנרגיה שלהם בעסק, שמקפידים לתת שירות מקצועי ושחשוב להם לוודא בכל שלב שהלקוח הכי מרוצה שיש.

אנו נתקלים בסיפורים כאלו מדי יום דרך הודעות שאתם הגולשים שולחים אלינו, ולא פעם מדובר על סיפורים מרגשים שבהחלט מראים את הדברים הללו. על כן, החלטנו הפעם לפרגן לאותם עסקים ואותם התושבים שחשוב להם להמליץ על שירותים ומוצרים טובים. אספנו את כל הפניות שקיבלנו בזמן האחרון ועברנו עליהן בסבלנות. מתוכן, בחרנו שלושה סיפורים שלכם המתארים חווית צריכה בהחלט נעימות ונכונות, ואנו רוצים כעת להביא אותם אליכם ולפרגן לאותם בעלי העסקים המצטיינים. כמובן שאתם מוזמנים להמשיך ולפנות אלינו ולספר על עוד עסקים שעשו לכם את היום, החודש או השנה.

"הגשימו לי את החלום" – החוויה של נעמי עם שמלות הערב של שלומית מלכה

"היי, קוראים נעמי, אני בת 64, תושבת רמת גן. בחמש השנים האחרונות התמודדתי עם מחלת הסרטן, ואחרי תקופה ארוכה של מאבק לא פשוט, ברוך השם הבראתי והיום אני פחות או יותר בקו הבריאות. האמת היא שעם כל ההיבטים השונים של המחלה הצלחתי להתמודד פחות או יותר וחזרתי לעצמי, אבל יש דבר אחד שהפריע ומפריע לי עד היום והוא המראה שלי".

צילום: נטלי וייטקביץ'

"בעקבות המחלה ירדתי במשקל ולא הצלחתי לחזור לעצמי עד היום. הגזרה החדשה שלי היא כזאת שאני לא תמיד מרגישה איתה בנוח וזה לא תמיד פשוט בשבילי למצוא בגדים, וזה משהו שהכניס אותי לבעיה רצינית לקראת החתונה של הבת שלי. במשך שלושה חודשים חיפשתי שמלות ערב, ועד שלא הגעתי לסטודיו של שלומית אזרד, הרגשתי אבודה לגמרי".

"כשפגשתי את שלומית ואת הצוות שלה, הן היו קשובות אליי קודם כל והיה להן חשוב להבין מה עברתי ואיך אני מרגישה עם עצמי היום. אחר כך הן הציעו לי מהמבחר המהמם שלהן ואכן ראיתי כמה דגמים שאני אוהבת. עשינו מדידות ובחרתי שמלה פשוט מטריפה, אבל עדיין לא הרגשתי איתה מאה אחוז. הסברתי להן בדיוק מה הייתי רוצה לשנות ולא היה דבר אחד שהן לא הסכימו לעשות בשבילי. אחרי התיקונים חזרתי למדידות וגיליתי שהשמלה פשוט מושלמת. חברות הצוות עשו הכל כדי שאני ארגיש טוב איתן וסוף סוף הייתי יכולה פשוט ליהנות מהאירוע כמו שצריך. תודה!".

"לראות את החיוך על הפנים של הילד זה שווה הכל" – חגיגת הבר מצווה של הבן של הגולש אביחי עם רפאל הפקות

"קוראים לי אביחי, אני בן 43 תושב האזור, ומאז שהבן שלי התחיל לדבר וללכת, הוא חולם על חגיגת בר מצווה שונה ומיוחדת. אנחנו משפחה חילונית אמנם, אבל עם זיקה חזקה למסורת, ואיכשהו כל הדבר הזה נהיה חשוב מאד ליוגב הבן שלי, וכמובן שאשתי ואני שאפנו להגשים לו את החלום עד כמה שרק אפשר".

"הצענו לו כל מיני הצעות והבנו מהר מאד שמתוך כל האפשרויות שעלו, בר מצווה בכותל זה הדבר שהכי מדבר אליו. התחלתי לנסות ולארגן אירוע כזה בעצמי, אבל בגלל שאנחנו משפחה גדולה, גיליתי מהר מאד שזאת לא משימה כל כך פשוטה, וכבר עמדנו לוותר ולחשוב כיוונים אחרים, עד שנתקלנו במקרה בהמלצה על רפאל הפקות".

צילום: אנטון מיסלווסקי

"מהרגע הראשון הבנו שמדובר על חבר'ה מקצועיים שמפיקים אירועים כאלו על דרך קבע והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הם אספו אותנו ואת שאר האורחים באוטובוס מהבית, לקחו אותנו לארוחת בוקר מפנקת בלטרון, הסיעו אותנו משם לטקס העלייה לתורה ברחבת הכותל ומשם למסעדה מפנקת לחתום את האירוע. לכל אורך היום התלווה אלינו פייטן וחזן שהיה פשוט מקסים והדריך את הילד בצורה נעימה ורגישה. לכל זה הצטרפו גם הנגנים שלא הפסיקו לשמח ולשיר ועשו אווירה מיוחדת אפילו באוטובוס במהלך הנסיעות ממקום למקום. אם הורים ורוצים לחוות עם הילד שלכם את החוויה הזו מבלי לדאוג לכלום, אתם לגמרי חייבים להכיר את רפאל הפקות".

"היום בו כמעט פספסתי את טקס ההשבעה של הבן שלי" – הסיפור של חיה שניצלה בעזרת המומחיות של קנדי לוק

"אני חיה, תושבת האזור ואמא לארבעה ילדים מתוקים. שלושת הבכורים שלי הם ילדיי הביולוגיים, ולפני 17 שנה פחות או יותר, אימצנו ילד מתוק שנמסר על ידי משפחה קשת יום מבוליביה וקראנו לו יותם. כמובן שאני אוהבת את כל הילדים שלי במידה שווה, אבל ליותם תמיד היה לי מקום מיוחד בלב, ואפילו שכל הילדים שלי שירתו בצה"ל בתפקידים משמעותיים, הגיוס של יותם היה הכי מיוחד ומרגש בשבילי".

"יותם התגייס להנדסה קרבית וסיים את הטירונות בהצטיינות. טקס ההשבעה שלו נערך בכותל ואני חיכיתי לו יותר מכל. ביום הטקס נכנסו בעלי ואני לאוטו והמפתח פשוט נשבר ונתקע בסוויץ'. הבנתי שיש מצב טוב שאני לא מספיקה להגיע וזה הכניס אותי ללחץ. למרבה המזל בעלי מצא מספר טלפון של מנעולן רכב מקצועי מחברת קנדי לוק, שהיה היחיד מבין אלו שמצאנו שיודע לתקן תקלות מהסוג הזה. החבר'ה של קנדי לוק הגיעו אלינו בתוך עשרים דקות, ותוך רבע שעה כבר הוציאו את המפתח התקול ושכפלו לנו אחד חדש. הם היו ממש רגישים כשהסברנו למה אנחנו כל כך ממהרים, ועשו הכל כדי להגיע אלינו הכי מהר שאפשר. את התקלה עם פתרו בלי אף נזק, ולשמחתי הצלחנו להגיע לטקס בדיוק חמש דקות לפני שהתחיל".

מנעולן בפעולה. צילום: מריה זיגלר

"מקצועיות ושירות אדיב אלו דברים חשובים מאד מבחינתי, אבל לדעתי הדבר החשוב ביותר כאן הוא האנושיות והאמפתיה שגילה הצוות, ועל כך שהצלחתי להגיע לטקס ההשבעה של יותם שהיה לי כל כך חשוב, אהיה אסירת תודה כלפיהם לעולם. ממליצה בחום להכיר אותם כשאתם מגיעים לרגעים לא נעימים מהסוג הזה".

Exit mobile version