Site icon מקומון רמת גן

הדרכת הורים מקצועית: עצות מהמומחים

בשביל לקבל מידע על הדרכת הורים מקצועית, תוכלו לקבל את המידע החשוב ביותר ולהבין מה בדיוק השלבים השונים לטיפול בנקודות החשובות לכם. כאשר מדובר על הדרכת הורים צריך להבין שמדובר על שיטות שונות שגם אתם יכולים ליישם בקלות.

מה השלבים של הדרכת הורים:

  1. פגישה ראשונה – היכרות עם ההורים

חשוב להבין שמדובר על הדרכת הורים מקצועית אחד הדברים החשובים ביותר היא להבין מה בדיוק הבעיה שבה אתם רוצים לטפל. כבר בפגישה הראשונה אנחנו נעשה היכרות מעמיקה עם ההורים ונבין לגבי הבעיה בה אתם רוצים לטפל. חשוב מאוד להבין מה בדיוק הדברים הגורמים לבעיה ואנחנו נבין קצת יותר על השיטות השונות. בפגישה הראשונה אנחנו נעשה את ההכרות ונבין קצת יותר לעומק על השיטות השונות שיכולות להתאים לכם.

  1. פגישה בבית שלכם

בפגישה השניה של הדרכת הורים לרוב מומלץ לעשות את הפגישה בבית שלכם. בשלב הזה עדיין לא מתחילים בטיפול אלא רק בודקים את המצב הקיים. כאשר מדריך הורים נמצא בבית הוא יכול להבין מה בדיוק הדברים החשובים שיכולים לטפל בבעיה. בשלב הזה חשוב מאוד להבין שהמטרה של הפגישה היא רק להכיר את ההתנהגות במקום הטבעי. בכל מקרה רק אחרי שאנחנו נבין ביחד לגבי השיטות השונות ואנחנו נבדוק האם אפשר לטפל בבעיה בשיטות שונות.

צילום: freepik
  1. פגישות הטיפול

בשלב הבא אחרי שהבנו מה בדיוק הבעיה, תוכלו להגיע אלינו לפגישות שבהם נעבור את ההדרכה. חשוב מאוד להבין שמדובר על שיטות קלות שכל אחד יכול ליישם בצורה פשוטה. עם זאת חשוב להבין שמדובר על תהליך שבו אתם רוצים לגרום לשינוי, לכן גם אם חלק מהשיטות בהתחלה יהיו קצת שונות ממה שאתם רגילים, חשוב להכיר את השיטות השונות בשביל לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

הדרכת הורים מקצועית – מידע נוסף

אם אתם רוצים לקבל הדרכת הורים מקצועית, חשוב לוודא שאתם מקבלים את המידע החשוב על השיטות השונות ולהבין שאתם מקבלים את ההדרכה המתאימה לכם. במקרה של הדרכת הורים מקצועית חשוב להבין שיש מספר נקודות חשובות שיכולות לגרום להורים לטפל בבעיה תוך זמן קצר. חשוב לוודא שאתם מבצעים את השיטות השונות לאורך זמן בשביל לוודא שאתם תבצעו שינוי ותוכלו לראות שיש התקדמות של התהליך בצורה משמעותית כבר תוך מספר שבועות. צרו איתנו קשר וקבלו כבר עכשיו את המידע החשוב ביותר.

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להבין לגבי הדרכת הורים הוא לגבי שיטת הטיפול. חשוב מאוד לבצע את הטיפול בצורה נכונה, לכן חשוב לקבל את הליווי המתאים ולא לבצע רק פגישה אחת. חשוב לבדוק לגבי השלבים השונים ולוודא שאתם מיישמים את הדברים שלמדתם. בכל שלב בתהליך תוכלו לקבל את הייעוץ של המומחים בתחום ולהבין מה בדיוק הנקודות החשובות בטיפול. במקרה שבו אתם רוצים לעבור הדרכת הורים מקצועית חשוב לוודא עם מדריך הורים לגבי השלבים השונים ולהבין שביצעתם אותם בצורה טובה.

Exit mobile version