Site icon מקומון רמת גן

הדרך להגן על המשרד

המשרד שלכם הוא בוודאי אחד מהדברים החשובים לכם ביותר בחיים, וזאת משום שאם הקמתם משרד  – אתם בוודאי מתייחסים איליו ואל מה שמתבצע בו כמו אל מפעל חיים.

בנוסף במשרד שלכם נמצאים כל הכלים והציוד החשוב והיקר שמסייע לכם לנהל את המשרד כמו גם מסמכים חשובים ושאר אלמנטים שחשוב לשמור עליהם.

הגנה מפני כל עבירה

בזמן שאתם רוצים להגן על המשרד שלכם, אתם מנסים לקחת בחשבון אל כל הכלים שיש לכם להגנה על המשרד כמו למשל בניין שמור, סביבה טובה, אחוזי פשע נמוכים באזרו בו נמצא המשרד,  אבל מהי הדרך להגן באמת על המשרד שלכם. הנה כמה הצעות:

מצלמות נסתרות – מצלמה נסתרת זעירה הן כלי בטיחותי מעולה שגם מסייע לאתר גורמים שרוצים להזיק בסביבה המשרד שלכם והן גם מסייעות בתיעוד עבירות מכל סוג. כיום בעלי משרדים דואגים כי במשרד שלהם תהיה פריצה אשר בה ייגנב ציוד יקר או גניבה של חומר סודי ולכן דרך מצלמות נסתרות אפשר לבצע תיעוד כמו גם זיהוי מידי של גורמים עברייניים.

שומר בכניסה  – כאשר אתם בוחרים את הבניין שבו  יהיה המשרד שלכם, שימו לב כי ישנו שומר בכניסה למקום. באמצעות שומר בכניסה תעשה בדיקה מקיפה לכל מי שנכנס לבניין תוך סינון ובדיקת המטרות של האנשים בזמן שהם נכסים לבניין ומשם למשרד שלכם.

יש שמירה בבניין? צילום: pixabay

מערכות אזעקה – מערכות אזעקה הן מהדרכים הראשונות שבאמצעותן מגנים על כל מבנה. כיום מערכות אזעקה יודעות לזהות על ידי חיישנים כל תנועה חשודה ולדווח עליה האופן מידי גם לכם, בעלי המשרד וגם לרשויות החוק.

מצלמות נסתרות חכמות ומצלמות גלויות – הצטיידו בהתקנת מצלמות נסתרות חכמות אשר יוכלו גם לתעד ולהתריע על כניסה של גורם חשוד לאזור, תוך שניתן לבחור בכמה מצלמות גלויות אשר אותן כדאי להתקין במשרד וזאת על מנת ליהנות מאלמנט ההתראה של מצלמות מסוג זה.

אינטרקום – עוד חשוב לצייד את הכניסה למשרד באינטרקום שבאמצעותו תוכלו לבצע סינון של האנשים שנכנסים למשרד והבנה טובה יותר של זהות האדם שרוצה להיכנס אליכם למשרד.

הגנה מלאה באמצעות חברות אבטחה טובות

אז אם אתם רוצים להגן על כל הרכוש המשרדי שלכם, על חומרים רגישים כמו גם על העובדים שלכם, זה הזמן לבחור חברת אבטחה שתוכל לספק לכם את כלל הציוד הדרוש והשירותים להתנהלות בטוחה יותר במקום העבודה.

Exit mobile version