Site icon מקומון רמת גן

הדוגמן מייקל לואיס מצטרף לרשימת 'רמת גני' בראשות ישראל זרי לבחירות הקרובות

שחקן חיזוק מעניין במיוחד לבחירות המקומיות ברמת גן. השחקן והדוגמן מייקל לואיס מצטרף לרשימתו של ישראל זרי, דובר האגודה למען הלהט"ב לשעבר שהיה גם יועצו האישי של השר ישראל כ"ץ. זרי הקים את רשימת הצעירות והצעירים החדשים של העיר וסובב עצמו בצעירים וצעירות חזקים כמו יו"ר אגודת הסטודנטים של שנקר לשעבר, סמנכ"ל האגודה למען הלהט"ב הארצית, מרכז הנהגת הצופים של רמת גן לשעבר ולרשימה הזו מצטרף גם השם החם מייקל לואיס.

לאחר יותר מ-10 שנים שמייקל לואיס מדגמן, משחק ומכדרר לנו, עכשיו הוא גם עושה למען הקהילה. מייקל לואיס, שרק לאחרונה החלים מניתוח קשה ברגל, כבר עומד על הרגליים ורוצה לעשות יותר טוב בעיר רמת גן בה הוא מתגורר על ידי חבירה לרשימת הצעירים והצעירות בעיר.

מייקל לואיס וישראל זרי. צילום: ענת ריידר

מייקל בתגובה: "בעשור האחרון חוויתי המון, בארץ ובחו"ל. מתוך ההבנה שיש המון דברים טובים בחוץ אבל אין כמו בבית, אני בוחר לא להישאר אדיש למצב. רמת גן היא עיר בעלת פוטנציאל בינלאומי בגלל המיקום הגיאוגרפי שלה, רשימת צעירים זו הפלטפורמה האידיאלית עבורנו לעשות שינוי בצורה קצת אחרת, וניתן לראות זאת בכל הערים הגדולות בארץ ובעולם."

את מיקומו של מייקל כנראה נגלה רק לקראת סוף החודש עם הגשת הרשימות הסופיות, אך מן הסובבים ניתן להבין כי מייקל וישראל זרי ביחסים טובים ואף קידמו ביחד את תכנית הספורט לעיר של רשימת 'רמת גני' ליום שאחרי.

ישראל זרי, יו"ר רשימת הצעירים והצעירות 'רמת גני', מסביר: "בעבר ספורט היה נחשב למותרות, אך כיום צעירים מבינים שספורט הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא. מתוך הבנת הצורך הבסיסי הזה וחיפוש אחר הצעירים והצעירות החזקים בעיר, הקישור למייקל הגיע במהרה. נפגשנו כמה פעמים ומשם הבנו שיש בסיס מצוין לעבודה. מייקל הוא צעיר שראה עולם ומביא גישה מאד שונה וחדשנית לעיר רמת גן שאנחנו שואפים בעוד 5 שנים"

Exit mobile version