Site icon מקומון רמת גן

הדברים שבאמת חשוב שתדעו על תזונה קטוגנית

אתם נמצאים בנקודה שבה אתם רוצים לעשות שינוי לגבי הבריאות שלכם? ברור לך שאם לא תיקחו את עצמכם בידיים המצב עלול רק להתדרדר? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על תזונה קטוגנית. מדובר על דיאטה נפלאה שלא במקרה כבשה את העולם. לכן, אם גם אתם רוצים ליצור שינוי ולשפר את מצבכם, למה שתדחו את התחלת הדיאטה הזאת למחר?

מה באמת כוללת תזונה קטוגנית?

עוד לפני שנדבר על השאלה מהם היתרונות של דיאטה כזאת, חשוב להבין על מה בכלל מדובר. למעשה, בניגוד להרבה מאוד דיאטות אחרות שבהן צריך להפחית את השומן שאנחנו צורכים, כאן הדברים נראים אחרת. הקו המנחה בתזונה כזאת היא להפחית דווקא את הפחמימות. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תעשו זאת, הירידה במשקל תגיע. למעשה, אנחנו צורכים הרבה פחות פחמימות ובמקום זה אנחנו צורכים שומן באחוזים גבוהים יותר. בשלב מסוים קורה הקסם: הגוף הולך אל מאגרי השומן ועושה בהם שימוש, ולא במאגרי הפחמימות. לכן ברור מדוע תזונה קטוגנית מוכיחה את עצמה. למעשה, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תדברו עם חברים ומכרים שכבר עשו דיאטה כזאת, כולם יספרו לכם עד כמה היא מוצלחת, כך ששווה גם לכם לנסות זאת.

צילום: pexels

מהם היתרונות של דיאטה קטוגנית

אין ספק שכדי להתחיל עם תזונה קטוגנית צריך לעשות תוכנית. מדובר כאן על שינוי משמעותי ביותר ולכן זה לא משהו שהולך להיות קל. יחד עם זאת, אם תתמידו, אתם תראו שהשינוי שאתם כל כך מייחלים לו לא יאחר להופיע. יש יתרונות רבים לתזונה כזאת, כמו למשל: העובדה שתוכלו לרדת במשקל. לכן, אפילו אם אתם נמצאים בנקודה בחיים שבה ניסיתם כבר לעשות הכול כדי להוריד במשקל ולא הצלחתם, הדיאטה הקטוגנית בהחלט תפתיע אתכם לטובה. היתרונות של התזונה הזאת לא מסתכמים רק בכך שתוכלו להוריד במשקל, שכן בפועל, תזונה כזאת כוללת עוד יתרונות משמעותיים. למשל, אתם תראו ירידה באנזימי הכבד ותראו ירידה משמעותית גם בלחץ הדם. מהר מאוד אתם תשימו לב שיש לכם הרבה יותר אנרגיה, כך שגם במובנים האלה ברור שמדובר על דיאטה שאתם חייבים לנסות. יהיה שיפור משמעותי גם ביכולת הריכוז שלכם ובהרגשתכם הכללית, אז למה שלא תנסו זאת עוד היום?

למה חשוב כל כך לאזן את הסוכר בדם?

אתם שייכים לאותם האנשים שחושבים על תזונה קטוגנית כי לאחרונה אבחנו אתכם עם סכרת? אם כך, חשוב שתבינו: הדיאטה הזאת יכולה לעשות לכם רק טוב. למעשה, אחת מהבעיות העיקריות שיש למי שחולה בסוכרת, זו העובדה שהסוכר אצלו לא מאוזן. אתם תראו שעם דיאטה קטוגנית הדברים ייראו אחרת. אתם תראו שיהיה שיפור באיזון הסוכר שלכם בדם, וזה יכול להגיע עד לרמה שתוכלו להפחית את הטיפול התרופתי. לכן, אם למעשה על ידי שינוי ההרגלים שלכם תוכלו להאריך את חייכם ולשפר את האיכות שלהם, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת. זה נכון שההסתגלות לדיאטה כזאת זה לא עניין של קסם, ועבור רבים זה גם לוקח זמן, אך כפי שראינו, יש לכך יתרונות רבים. זה לא משנה אם המטרה שלכם היא לרדת במשקל או לשפר את המדדים. מה שבטוח זה שאם תבחרו את התזונה הנכונה לכם, אתם תראו שהגוף יגיב בהתאם. אנשים רבים ברחבי העולם בחרו בדיאטה הזאת והפכו אותה לחלק בלתי נפרד מחייהם. נסו זאת גם אתם ותראו שלא תצטערו על כך, כי התוצאות לא תאחרנה להופיע.

Exit mobile version