Site icon מקומון רמת גן

הגיע הזמן לצבוע את הדירה

הקירות מתחילים להתלכלך? הייתם שמחים לקבל דירה חדשה ונקייה? הקיץ מגיע וזו התקופה הטובה ביותר לצביעת דירה ברמת גן. במיוחד בזמנים אלו, שאנו מעדיפים להימנע מיציאה החוצה ומבלים יותר זמן בתוך הבית.

מה חשוב לדעת לפני שפונים לצבעי ברמת גן?

אז החלטתם שאתם מחפשים צבעי לצביעת דירה ברמת גן – כל מה שנותר הוא למצוא את הצבעי המתאים לעבודה. לא מדובר במשימה פשוטה כאשר יש מספר כל כך גדול של צבעים בשוק. חשוב שבעל המקצוע, שבשבילכם הוא אדם זר אשר עומד להיכנס לתוך דירתכם ולשנות את כל המראה שלה, יהיה אדם אמין בעל ניסיון ושירות אדיב.

(צילום: סופר צבע)

קיבצנו לפניכם 4 טיפים לבחירת צבעי מומלץ ברמת גן:

  1. חוות דעת – כאשר מחפשים צבעי (או בעל מקצוע בכלל), הדבר הכי חכם שאפשר לעשות על מנת לוודא שהצבעי הוא אכן צבעי אמין ומקצועי זה לבדוק מה הייתה חווית השירות של אחרים בעל המקצוע. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לקרוא חוות דעת של לקוחות על הצבעי – האם השירות היה אדיב ומקצועי? האם המחיר היה הוגן? אלו דברים אשר לא תוכלו לדעת דרך שיחת טלפון עם צבעי מכיוון שכל צבעי יעיד על עצמו שהוא עובד בצורה המקצועית ביותר ושהמחיר שלו הוא הזול ביותר.
  2. מה כוללת העבודה? – בכמה שכבות צביעה תיצבע הדירה? האם חומרי הצביעה כוללים את הצעת המחיר? מי אחראי על ניקיון הדירה בסיום העבודה? האם תיקוני שפכטל כלולים במחיר? כל אלו הם שאלות שיש לשאול את הצבעי כבר בהצעת המחיר, ולאחר מכן, לסכם את כל אשר הובטח בחוזה עבודה. דרך שאלות אלו תוכלו להבין האם הצבעי שאתם משוחחים איתו הוא צבעי מקצועי ובעל ניסיון – או לא.

    (צילום: סופר צבע)

  3. מחיר – תמיד חשוב להשוואות הצעות מחיר עם מספר בעלי מקצוע ולכן כאשר מחפשים צבעי ניתן להיתקל בהמון הצעות מחיר שונות. חשוב לזכור שלא כל הצעת מחיר יקרה תבטיח בהכרח את העבודה המקצועית ביותר, ובאותה מידה, הצעת המחיר הזולה ביותר לא אומרת שהעבודה תהיה רשלנית.
  4. אחריות על צביעת דירה ברמת גןיש לוודא שהצבעי שאתם עומדים להכניס לביתכם ולשנות עבורכם את כל מראה הדירה, מתכוון לתת למענכם אחריות מלאה על העבודה במקרה של נזקים ופגמים שעלולים להופיע שבוע אחר העבודה.

טיפ לסיום: צביעת דלתות ומשקופים – לא הרבה יודעים זאת אבל צביעה של הדלתות והמשקופים בדירה יכולה לשדרג רבות את נראות הדירה. מדובר בעבודה זולה יחסית ופשוטה כאשר יודעים כיצד לעשות אותה במקצועיות. ייתכן מאוד שאם תדברו עם הצבעי שהזמנתם לצביעת הדירה, ובקשו ממנו לעשות לכם הנחה בצביעת דלתות ומשקופים – הוא יסכים. זאת מכיוון שבעל המקצוע כבר נמצא בדירה ולא צריך להגיע במיוחד.

Exit mobile version