Site icon מקומון רמת גן

הבטיחו את עתידם של האהובים שלכם ונסחו צוואה בסיוע משפטי

קרדיט - Canva

סכסוכים במשפחה יכולים להתרחש ממגוון סיבות – רגשיות, כלכליות, וכדומה. עם זאת, סכסוך משפחתי על רקע ירושה הוא כואב במיוחד, שכן, לאחר לכתו של אדם אהוב נרצה להתאחד ולקבל תמיכה מבני המשפחה שלנו ולא לריב. סיוע של עורך דין צוואות בירושלים, בתל אביב, או בכל מקום אחר בו אתם מתגוררים, יכול לסייע למשפחה להימנע מסכסוכים מיותרים ולעמוד אחד לצד השני ברגעים הקשים. במידה וישנה אי בהירות לגבי חלוקת נכסים, עריכת צוואה עוד בשלב מוקדם היא כדאית ומומלצת, וכדי לערוך אותה על הצד הטוב ביותר, תמיד כדאי לפנות לסיוע משפטי. כאשר עובדים עם עורך דין על הצוואה, הוא יכול לנסח את הצוואה בצורה משפטית תקנית על מנת למנוע מצב בו הצוואה מבוטלת, וכן, להגיע למצב בו קשה יותר לערער על תוכנה של הצוואה.

מסמכים אחרים שניתן לערוך בעזרת עורך דין

מלבד הצוואה, עורך דין צוואות בירושלים, או בכל מקום אחר בארץ, הוא מומחה לדיני המשפחה ויכול לעזור לכם לנסח מסמכים חשובים נוספים. מסמך שכדאי לנסח עוד מראש, בשלב בו אתם, או בני המשפחה בעלי הנכסים, נמצאים בשלב בו הם בהכרה מלאה, עם צלילות דעת – הוא ייפוי הכוח המתמשך. ייפוי כוח מתמשך מגדיר את האדם, או מספר האנשים, אשר יקבלו גישה להיבטים כמו הנכסים שלכם והכסף שברשותכם ויוכלו להחליט לגביהם במידה ואתם מאבדים את היכולת לכך. מיופי הכוח גם כן אחראים על הבריאות שלכם ומקום המגורים שלכם כאשר אינכם יכולים להחליט בכוחות עצמכם, ויוכלו להחליט אם תישארו בביתכם, תעברו למוסד שיקומי מסוים וכדומה. גם אם אינם עומדים בפני מחלה או גיל מבוגר, ייפוי הכוח המתמשך הוא חשוב מאין כמותו, שכן, כדאי להגדיר מראש אנשים שיוכלו לטפל בנו ובנכסינו, אשר ידעו בדיוק כיצד נרצה שיראה העתיד שלנו במידה ולא נוכל לשנות אותו בעצמנו.

פנו לעורך דין מיומן בדיני המשפחה

פנייה אל עורך דין תספק לכם גם את כל המידע הדרוש לכם. עורך הדין ימפה את הצרכים שלכם והנכסים שברשותכם ויסייע לכם להחליט אילו מסמכים כדאי לכם לערוך, ויסביר על ההשלכות והצד המשפטי שכלול בנושא. במידה ואתם מחפשים את מומחיותו של עורך דין עבור עריכת צוואה, עורך דין גירושין בירושלים, או כל סיוע בתחום דיני המשפחה, משרד עורכי הדין GEM מעניק את שירותיו לכלל הלקוחות – פרטיים ועסקיים כאחד – בתחומים שונים. המשרד מטפל בכל תיק ותיק בחריצות ובמסירות, תוך ליווי מקיף ומתן יחס אישי ללקוח לאורך התהליך כולו, וחושב מחוץ לקופסא על מנת להגיע לפתרונות יצירתיים שיביאו את המקרה שלכם לפתרון הטוב ביותר שניתן להגיע אליו. בנוסף, למשרד צוות מסור ומקצועי של עורכי דין הפועלים בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות הפירעון, גביית חובות, נדל״ן ומקרקעין, דיני תעבורה ואפילו מתחומי המשפט הפלילי. פנו עוד היום ותנו למשרד ללוות ולייצג אתכם במומחיות.

Exit mobile version