Site icon מקומון רמת גן

הבחירה להקים עסק – מחייבת גם אחריות בתחום הכספים

‏אחד הנושאים הכי מאתגרים והכי מורכבים שעומדים בפני בעלי עסקים הוא הצורך להתמודד עם תהליכי ניהול הכספים הבירוקרטיים מול רשויות המס. בוודאי אם אין לכם ניסיון ואם אתם לא ממש טובים בתחום הכספים, אז הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתייעץ מבעוד מועד עם רואה חשבון מהצוות של משרד ענת דדוש, וביחד לתכנן את תהליכי העבודה הנכונים ביותר למצב הכלכלי של העסק שלכם, אבל גם לתוכניות שיש לכם לעתיד לבוא.

 

רואה חשבון שעושה את העבודה הקשה בשבילכם

‏ברמה העקרונית, בשביל לנהל את החשבונות של העסק שלכם צריך להבין את התמונה הגדולה בנוגע למגוון רחב של משימות ואירועים שמתרחשים באופן יום יומי בעסק. הכנסות והוצאות, שירותים, והמבנה האירגוני. כל אלו משפיעים על העבודה של רואת חשבון ועל היכולת שלכם להגיש דיווח מסודר כל חודש/חודשיים וכאשר מסתיימת שנת המס. ‏ולכן, הדבר הנכון ביותר לעשות כאשר פותחים עסק חדש הוא לפנות באופן מיידי לקבלת שירותי רואה חשבון, ולתכנן את העבודה יחד עם אנשי המקצוע. במהלך תהליך החזר המס לעובד שכיר, אותו השכיר לא ישלם לרואת החשבון לאורך כל התהליך, עד הרגע שמלוא סכום החזר המס יופקד בחשבונו.

קרדיט: Freepik

ניהול החשבונות – בתוך או מחוץ לעסק

‏בין יתר המשימות של משרד רואה חשבון, קיימת גם הדרישה לבצע שירותי הנהלת חשבונות. ‏יכולת לזהות את ההכנסות ואת ההוצאות של העסק, ניהול של התשלומים לצוות העובדים והספקים, ולקחת אחריות על מעבר כספים בתוך הארגון. כל אלו הם תחומי האחריות של שירותי הנהלת חשבונות. אתם צריכים לבחור האם אתם מעוניינים לקבל שירות חיצוני או שיש צורך לשכור את שירותי ושל עובד שיעשה את המשימה בתוך בית העסק שלכם. חברות קטנות משלבות בין שירותי ראיית חשבון לשירותי הנהלת חשבונות, וכך באמצעות מענה לכל סוגי הצרכים שקיימים תוך שמירה על תקציב החברה ועל ערוץ תקשורת עם גורם אחד.

 

הגשת הדוחות והמידע בצורה מסודרת

‏לבסוף, יש גם את הדרישה לבצע הגשה של דוח שנתי לעוסק פטור. בסיומה של שנת המס, אתם צריכים להציג לרשויות את כל המידע וכך ייקבעו הרשויות האם אתם נדרשים לשלם מיסוי נוסף או שיש לכם את כל ההוכחות לכך שאתם עומדים בדרישות המס. כנ"ל גם אצל עוסק מורשה בנוסף לדיווחים השוטפים.

‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, צריך לקבל עזרה מקצועית של משרד רואי החשבון ענת דדוש בשביל לנהל את העסק שלכם. אז אל תוותרו על צוות שמלווה אתכם לאורך כל ימות הפעילות של העסק ודואג לצרכים שלכם במלואם תוך כדי ליווי צמוד יום יומי בכל החלטה שהעסק נתון בו כולל תכנוני מס רלוונטיים לכל עסק בפני עצמו. לפרטים נוספים 0502858505.

 

Exit mobile version