Site icon מקומון רמת גן

האם מרחק ההובלה משפיע על המחיר שלה?

יש הרבה דברים המשפיעים על עלות ההובלה כמו למשל מרחק ההובלה, הגובה של הדירה שממנה ואליה ההובלה מתבצעת ועוד ועוד נתונים שיש לקחת בחשבון בעת קביעת עלות ההובלה. עם זאת אנו חייבים לציין כי הובלה עצמאית תעלה לכם יותר כסף מאשר הובלה עם חברת הובלה ועל כך בהמשך המאמר.

אין דבר כזה פינוי תכולה בחינם אלא אם כן אתם מוכרים תמורת הובלה את הרכוש שלכם. על רקע זה אתם בוודאי רוצים לדעת מה משפיע על מחיר ההובלה ואנו רוצים לציין את הדבר הראשון שמשפיע על מחיר ההובלה וזה המרחק שעושים בהובלה. כך לדוגמא אם ההובלה תתבצע מירושלים לחיפה היא תהיה הרבה יותר יקרה מאשר הובלה אשר מתבצעת רק בירושלים ועל כך כדאי לתת את הדעת.

מדוע לא כדאי לבחור חברת הובלות גרועה?

לפני שנמשיך ונבהיר כיצד נקבע מחיר ההובלה אנו רוצים לציין עובדה חשובה ביותר והיא שאסור לבחור את חברת ההובלות הגרועה ביותר בשוק. עליכם להבין שיש משמעות לבחירה בחברת הובלות גרועה וכי הדבר יכול לפגוע מאוד בכם. קודם כל חברה גרועה לא עומדת בזמנים וכך הובלה של שעה הופכת להובלה של חמש שעות. לא רק זאת אלא שחברת הובלות גרועה לא תשמור על הציוד שלכם ותפגע בו ולכן ההמלצה הכי טובה שניתן לתת למי שעובר דירה היא לבחור בחברת ההובלות הגרועה ביותר בשוק מכיוון שזה יפגע בו וזאת בין אם אתם מבצעים מכירת תכולת דירה בחיפה או בכל עיר אחרת לצורך העניין.

צילום: סוכנות הצילום של מקאו /אנספלאש

האם הגובה של הדירה משפיע על מחיר ההובלה?

שאלה נוספת שעולה היא האם פינוי דירה מקומה גבוהה דורש יכולות מיוחדות? אם כן לעתים לא תהיה ברירה אלא לעשות שימוש במנוף בכדי להוביל חפצים מדירה גבוהה ולכן יש לוודא כי לחברת ההובלה יש מנוף שהיא יכולה לעשות בו שימוש. שאלה נוספת שעולה היא האם הגובה של הקומה משפיע על מחיר ההובלה והתשובה היא שכן מחיר ההובלה נקבע בין היתר על פי השאלה באיזה קומה הדירה שממנה עוברים נמצאת ובאיזה קומה נמצאת הדירה שאליה עוברים. כמובן שאם יש צורך במנוף לבצע את ההעברה עלות ההובלה מטפסת והיא יותר גבוהה מאשר הובלה ללא מנוף ועל כך יש לתת את הדעת.

מדוע הובלה עצמאית תעלה לכם יותר כסף מאשר הובלה עם חברת הובלות

אם תפנו אל קונה תכולה של בית אתם לא תצטרכו לשלם שקל על ההובלה. אך מכיוון שרובנו צריכים את הרכוש שלנו אנו נצטרך להזמין חברת הובלות ולא קונה תכולות. יש אנשים אשר מנסים להפחית את עלות ההובלה ומנסים לכן לבצע הובלה עצמאית. אם כן אנו חייבים לציין כי הובלה עצמאית היא לא דבר חכם וכי פעמים רבות הובלה עצמאית תעלה יותר כסף מאשר הובלה עם חברת הובלות. הסיבה היא שהובלה עם חברת הובלות לא מחייבת אותנו לשכור רכב כמו שאנו צריכים לעשות אם אנו רוצים להוביל לבד ולכן הובלה עצמאית היא לא רעיון טוב מבחינה כלכלית ועל כך יש לחשוב לפני שמחליטים איזה הובלה נבצע.

Exit mobile version