Site icon מקומון רמת גן

האם לקחת את הכלב לחופשה בחו"ל?

אין ספק כי הקורונה שינתה את החיים שלנו מן הקצה אל הקצה והפכה את חיינו לסיוט. אם בעבר היינו רגילים לטוס כל שנה או חצי שנה לחו"ל הרי שעכשיו השמיים סגורים ואי אפשר לצאת מישראל או להיכנס אליה. אז מי שהספיק לבקר בדובאי הרוויח, אך מיליוני ישראלים נשארו בארץ מחשש שידבקו או שלא יוכלו לחזור מחו"ל. ובכל זאת למען התקווה לימים יותר יפים ויותר טובים אנו רוצים לשאול שאלה אשר מטרידה רבים והיא האם כדאי לקחת את הכלב לחופשה בחו"ל? אם כן אנו חייבים לציין כי לא כדאי לקחת את הכלב לחופשה בחו"ל עקב מספר סיבות. קודם כל הטיסה בתא המטען היא דבר לא מהנה וחוץ מזה בחו"ל זה לא דבר נוח להסתובב עם הכלב לכל מקום מה עוד שמקומות רבים אוסרים על כניסה של בעלי חיים ולכן זה לא צעד חכם לקחת את הכלב לחו"ל.

צילום: pexels

האם זה בטוח לשים כלב בפנסיון?

אז מה אנו יכולים לעשות עם הכלב אם אנו רוצים לצאת לחו"ל? אופציה אחת היא לבקש מחברים או משפחה לשמור עליו אך זה לא עובד פעמים רבות מכיוון שלאנשים אין זמן לטפל בכלב שלנו. לכן האופציה החכמה ביותר שאפשר לעשות היא להשאיר את הכלב בפנסיון. עליכם לדעת כי פנסיון הוא בטוח לחלוטין וכי זה דבר חכם לשים את הכלב שלכם שם. למעשה אם תשימו את הכלב בפנסיון הוא כמעט ולא יתגעגע אליכם וזאת מכיוון שבפנסיון יתייחסו אליו יפה מאוד ויטפלו בו בצורה נהדרת.

שמים כלב בפנסיון? שימו לב לתנאים שם

עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה פנסיון אתם בוחרים בשביל הכלב שלכם. עליכם לבחור פנסיון הקונה את האוכל שלו ממקומות איכותיים כמו טופ דוג או חנויות אחרות ברמה הגבוהה ביותר שיש. כאשר אתם באים להשאיר את הכלב בפנסיון אתם חייבים ללכת קודם כל ולבחון את התנאים בפנסיון. עליכם לדעת כי לא כל הפנסיונים בישראל הם באותה רמה ויש פנסיונים מעולים לצד פנסיונים ברמה נמוכה. עליכם לעשות הכול בכדי לבחור את הפנסיון הטוב ביותר בשוק וזאת בכדי להבטיח כי הכלב שלכם יהיה בטוח במקום הטוב ביותר שיש. ככל שתבחרו פנסיון יותר טוב כך הכלב שלכם ייהנה יותר ואם הכלב שלכם נהנה אזי אתם יכולים להיות רגועים ולהתרכז בחופשה שלכם ולדעת כי הכלב שלכם בטוח ונמצא בידיים טובות.

נסו לקבל המלצות על הפנסיון לפני שאתם בוחרים בו

אז איך נבחר את הפנסיון הטוב ביותר? התשובה היא שאנו צריכים לקבל המלצות על הפנסיון לפני שאנו בוחרים בו. עליכם להבין כי ככל שתבחרו פנסיון יותר טוב כך הכלב שלכם יהיה מאושר יותר ולכן המלצות הן קריטיות לבחירה שלכם. כל שאתם צריכים לעשות זה לבקש מבעלי הפנסיון טלפונים של בעלי כלבים אשר היו בעבר בפנסיון ואז לשמוע מבעלי הכלבים הללו האם הם ממליצים על הפנסיון או לא.

Exit mobile version