Site icon מקומון רמת גן

האם לעשות הגדלת חזה? ומהי ההשפעה הפסיכולוגית?

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח אסתטי המאפשר עיצוב מחדש ושינוי הגודל של החזה, בהליך שאורך בין שעה וחצי לשלוש, ומקנה מראה חדש לחזה. היום, חבל לסבול מפגיעה בדימוי העצמי או מתחושה שהמראה השתנה לאורך השנים, כאשר יש פתרון בר השגה המאפשר תוצאות מושלמות. הכל על ניתוח הגדלת חזה, מי יכולה לבצע אותו ומאיזה גיל, וכיצד ניתוח כזה צפוי להשפיע על הנפש? לפניכם.

ניתוח הגדלת חזה – מי יכולה לבצע אותו וממתי?

ניתוח הגדלת חזה עשוי לשלב שינויים נוספים בחזה, כמו שינויים עיצוביים, הרמת החזה וכדומה. חשוב להבין, כי לאורך החיים מראה החזה עשוי להשתנות, אם הוא אחרי ניתוח כמו גם אם הוא לא. על כן, מומלץ בדרך כלל לבצע ניתוח להגדלת חזה לאחר השלמת שלב תכנון המשפחה, כל ההריונות, הלידות, והנקות. עם זאת, אין מניעה לבצע ניתוח הגדלת חזה החל מגיל 18, לאחר תום ההתבגרות הפיזית וצמיחת השדיים.

ניתוח הגדלת חזה מתאים לרוב הנשים, ניתן לבצע אותו מגיל 18 ועד בכלל, העלויות אינן גבוהות ביחס לעלויות ניתוחים אסתטיים אחרים, אורך הניתוח והמורכבות שלו מאפשרים ניתוח מוצלח, ואחוזי הסיבוכים הם נמוכים. חשוב שכל אישה תיגש לייעוץ עם הרופא המנתח הפלסטי שבחרה טרם קביעת מועד לניתוח, על מנת לבחון באופן פרטני את ההתאמה שלה לניתוח, לבדוק שהציפיות שלה מהחזה שלאחר הניתוח הן ריאליות, ולעדכן אותה בשלבי הניתוח עצמו וההחלמה ממנו.

מיד לאחר הניתוח – ימים של החלמה

 הניתוח עצמו, כאמור, אורך בין שעה וחצי לשלוש שעות. במקרים של הרמת חזה בלבד, הניתוח הוא קצר יחסית; אולם במקרים בהם נשלב גם עיצוב או הרמה של החזה – הניתוח יהיה מעט ארוך יותר. בכל המקרים, מבוצע הניתוח בהרדמה מלאה. לאחר הניתוח וההתאוששות מחומרי ההרדמה, ניתן יהיה לקבוע אם המטופלת יכולה להשתחרר לביתה, ולעיתים קרובות חוזרת המטופלת לביתה עוד באותו היום. תהליך ההחלמה אורך כשבועיים, במהלכם המטופלת עשויה להרגיש הגבלה בתנועה, כאבים מקומיים ואי נוחות. כבר לאחר שבוע צפוי לחול שיפור ניכר ברמת הכאב, בתוך שבועיים עד חודש החזה מתחיל להתייצב והמטופלת צפויה לחזור לשגרת החיים שלה, ובתוך שישה חודשים – החזה החדש יהיה בצורתו הסופית וגם צלקות התפרים לא ייראו.

ניתוח הגדלת חזה והשפעתו על הדימוי העצמי

אנחנו מאמינים, שאין סיבה לחוש אכזבה בכל פעם שאישה עוברת מול המראה. אם הלידות וההנקות גרמו לחזה להיראות נפול או "ריק", אם תמיד חלמת על חזה גדול יותר או אם שינויים ביולוגיים, גופניים, הורמונאליים ואחרים (או סתם השנים) גרמו לחזה להיראות קטן או נפול – ניתוח להגדלת חזה מציע פתרון איכותי, ממועט בסיבוכים, בעל תוצאות מהירות וטובות, שיחזירו את אותו החיוך בשעת ההתבוננות אל המראה. מומלץ לבחור רופא מנתח איכותי ובעל  ניסיון, שיכול ללוות את המטופלת בשלבי ההחלטה שלה, כמו גם להציע תהליך מקצועי וממועט בסיבוכים לניתוח הגדלת החזה.

הגדלת חזה. תמונה באדיבות: pixabay
Exit mobile version