Site icon מקומון רמת גן

האם כדאי להשקיע בקרקעות בפלורידה?

כיום שוק ההשקעות רק הולך וגדל ובשנים שבהם שוק הנדל"ן הישראלי הולך ומחמיר את תנאי הכניסה אליו, לא מעט משקיעים פונים לאופציות אחרות כמו מניות, אופציות, מטבעות דיגיטליים ואפילו נדל"ן בארצות זרות.

כל אחד מאותם אופציות שפירטנו אכן תופס כותרת באחת ממהדורות החדשות של אחר הצהריים ולאחר תקופה אינו נשמע יותר, תופעה זו גורמת ללא מעט משקיעים חדשים להפוך זהירים יותר לשווקים מסוימים.

אחד מאותם אפיקי השקעה שייתכן ואפילו לא שמעתם עליהם הוא לא אחר מרכישת קרקעות בפלורידה, המדינה שהצליחה לצאת ראשונה ממשבר הסאב פריים שפקד את רוב העולם, הפכה בשנים האחרונות למוקד השקעה מכל רחבי העולם ובמיוחד בקרקעות הרבות שיש בשטחה.

למה עכשיו ואיך זה קרה?

עם סיום משבר ה"סאב פריים" צנחו מחירי הנדל"ן ברוב המדינות המערביות, המשבר אשר הכה גלים מארצות הברית ועד אל יוון שינה את פני שוק הנדל"ן כמעט לחלוטין. המשבר הזה שיצר לא מעט אדוות בכלכלות שונות בעולם, הפך גם להזדמנות עבור לא מעט משקיעים ישראלים ולעוד משקיעים מרחבי העולם.

צילום: freepik

הסיבה לכך היא המחירים שנחתכו בכמעט חצי בארצות הברית שסבלה לא מעט מהמשבר, אחת מהמדינות שמחירי הקרקעות בה היו נושקים קרוב לשמונים ושבעים אלף דולרים, כיום נמצאים במחיר של 14 אלף! אך יחד עם זאת חשוב לציין כי פלורידה היא מבין המדינות הראשונות לקום מהמשבר, לכן הצפי הוא כי המחירים האלו לא ימשכו לעוד הרבה זמן.

צפון או דרום?

כמו כל השקעה שתעשו חשוב לעשות זאת בצורה חכמה ולהבין את התנאים המשתנים, בין אם בחוקי המדינה או בין אם יהיו בנהלים אשר מקובלים ואינם מעוגנים בחקיקה. אותו הדבר כאשר אתם מתעניינים בקרקעות בפלורידה או בדירה ברמת גן, חשוב שתכירו את החוקים החלים עליה ומה היא הכדאיות שלה בנקודת הזמן הנוכחית. למשל קרקע שאינו מיועדת לבנייה בפלורידה יכולה להיות בעלת שווי די נמוך בהשוואה לקרקע שמועד ההפשרה שלה מתקרב. לכן חשוב שתכירו את האזורים שאותם תרצו להשקיע, אחד מהם הוא למשל קייפ קרול שנחשב לאחד מהאזורים בעל אחוזי ריבוי גבוהים, דבר שבהחלט מעיד על הפשרה של קרקעות בעתיד הנראה לעין.

Exit mobile version