Site icon מקומון רמת גן

האם יצא לכם בעבר להיות במופע טלפתיה?

יש רגעים אותם נזכור לתמיד, זה מעניין, נראה כאילו המוח האנושי נועד לזכור את האירועים אשר גרמו לנו לפעור את פינו בתדהמה. ברובד הפשוט ביותר, הרי שאין כמו מופע טלפתיה כדי ליהנות מערב יוצא דופן ומעורר מחשבה, ברובד העמוק, אם אתם שואלים את עצמכם מה יש במופע הזה שהופך אותו מיוחד כל כך, אנחנו רוצים לקחת אתכם למסע בנפש האדם, בהתפתחות האבולוציונית לאורך השנים וכמובן, אנחנו פה כדי להזמין אתכם למסע, בתוך עולם חדש ולא מוכר. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו.

למה קסמים מעוררים אותנו כבני אדם

חוקרים רבים סוברים כי ההתנהגות שלנו היום, בעידן המודרני, מקורה בהתפתחות האבולוציונית שלנו לאורך מאות רבות של שנים. אמנם, היום אנחנו מתגוררים בבתים יפים, נהנים ממזוג אוויר ומטלפון סלולארי, אבל עד לפני כמה אלפי שנים, בני האדם התגוררו בג'ונגל, בטבע, בעולם מלא חיות טורפות, סופות ותופעות טבע לא צפויות.

חישבו על אותו אדם קדמון, יושב במערה, מתכונן לארוחת ערב והוא שומע רחש, פסיעות, מחוץ למערה. התחושה הראשונה היא של דריכות, הוא מתכונן לרע מכל, לחיה טורפת או גרוע מכך ואז, בפתח מופיעה אישתו עם שלל צמחים טעימים לארוחת הערב. תחושת ההקלה והאושר, היא עצומה. היום, אמנם אנחנו לא ממתינים לאישה אשר תביא לנו פירות טעימים לארוחת הערב, אבל אנחנו בהחלט מגיבים לרגעים הללו, מהרגע בו אנחנו קולטים משהו המתחיל להתרחש ועד שאנחנו מגלים מה ההפתעה.

נסו להגיד למישהו: 'אנחנו יודעים משהו שאתה לא יודע אבל אנחנו לא נספר לך', האם יש משהו יותר מסקרן מזה? האם יש תשוקה גדולה יותר מאשר לגלות מה הסוד? מופע טלפתיה בין אנשים משחק על הנימים של הלב, על המנגנון הפשוט הזה, זה שנמצא אצל כולנו, כולנו רוצים לדעת מה הסוד, כולנו רוצים לגלות את ההפתעה, כולנו רוצים לדעת של מי הצעדים שם בחוץ, מחוץ למערה.

צילום: unsplash

לאורך המופע יש אינטרקציה עם הקהל

בניגוד לאומנויות במה אחרות, בהן הקהל משחק תפקיד סטטי בדרך כלל, כאן זה לא המקרה. מופע טלפתיה נפלא לא יכול להתקיים, כל עוד הקהל לא משתף פעולה. חישבו האם יש משהו מהנה יותר מאשר לראות את אבא, סבא, הבת הצעירה או בת הזוג, עולות על הבמה ומשתתפות בהופעה.

אגב, מופע מהסוג הזה עובד נהדר באירועים פרטיים, בעיקר משום שזו ההזדמנות לצחוק על הבוס או לגלות משהו חדש על השותף במקום העבודה. גם בבר מצוות, חתונות ואירועים משפחתיים, אפשר לראות איך מופע מהסוג הזה יוצר תחושה של שייכות, אצל כל הנוכחים בחלל. פשוט משום שזה כל כך כיף לראות את האנשים המוכרים לנו, מתנסים בחוויה יוצאת דופן כמו זו וכמובן, משום שכל אחד חושב לעצמו בלב, האם אני אהיה המשתתף הבא?

לקסמים ולסיפורים אין גיל

יש תפסיה כזו, כאילו מופע קסם מתאים לגיל מסוים או כאילו סיפורים רלוונטיים לצעירים בלבד. האמת היא כי אצל כל אחד ואחת מאיתנו מסתתרים ילד או ילדה, מי שאוהבים לשמוע סיפור טוב, מי שרוצים לראות את ההפתעה. הופעה של ליאור סושרד היא משהו חדש, מופע לא מהעולם הזה. לא במקרה מדובר על אחד האומנים הישראלים המצליחים בעולם. מה שטוב למפורסמים בהוליווד בהחלט מתאים לנו, החברים מישראל.

הופעה מהסוג הזה היא הופעה המפעילה את כל החושים. מי שרוצה לחוות משהו חדש לחלוטין, מי שרוצה לקחת חלק בחוויה אחרת, הרי שזה הזמן שלכם לבוא ולהתרשם בעצמכם. להרגיש שוב, קצת כמו ילדים.

Exit mobile version