Site icon מקומון רמת גן

האופוזיציה העירונית נערכת למאבק על תקציב 2016

אמש התכנסו בביתו של חבר מועצת העיר אלי מסורי שמונה מחברי המועצה שהתאגדו יחד לקראת ישיבת התקציב שתתקיים ביום ג' הקרוב.חבר המועצה, ליעד אילני:"ניאבק בחריפות על מנת לצמצם ככל האפשר את רוע הגזרה".

ביום ג' הקרוב תתכנס מועצת עיריית רמת גן לאישור תקציב 2016 והישיבה צפויה להיות סוערת מתמיד גם על רקע ההתפתחויות האחרונות בחקירתם של חלק מראשי העירייה. האופוזיציה העירונית בכל מקרה לא מתכוונת לעשות להם חיים קלים.

אמש התכנסו שמונה מחבריי האופוזיציה במועצת העיר רמת-גן  בביתו של אלי מוסרי, על מנת להתכונן לישיבת התקציב קיימו דיון ארוך בספר התקציב ותכננו את המאבק אותו ינהלו בישיבה שתתקיים כאמור ביום ג' הקרוב.לדברי הנוכחים לראש העיר צפויה "אי נעימות רבה" בישיבה.

בישיבה השתתפו חברי מועצת העיר:אדם קניגסברגר, רחל מרום, אבי ליליאן, דני גולדשטיין, שולמית ביסמנובסקי, אלי מוסרי וליעד אילני.

ליעד אילני מסר למקומונט רמת גן:"בתוך שנתיים ריסק זינגר את העירייה והביא אותה לשפל חסר תקדים. התקציב שהוגש לנו חסר חזון ויוביל אותנו לעוד שנה של פגיעה בשירותים הניתנים לתושבים ולנסיגה באיכות החיים ברמת-גן. חבריי לאופוזיציה ואני ניאבק בחריפות על מנת לצמצם ככל האפשר את רוע הגזרה."

פגישת חברי האופוזיציה.צילום.נחמה מוסרי.
Exit mobile version