Site icon מקומון רמת גן

דרכי מימון שיעזרו לכם להתחדש ברכב חדש

מימון של רכב חדש זה כבר לא משימה מורכבת ששמורה לבעלי הון בלבד. רוצים לנסוע על רכב מפנק אבל אין לכם הון עצמי זמין עבורו? הנה כמה אפשרויות שכדאי לכם להכיר

התלות ברכב פרטי מעודדת יבואנים להביא לארץ דגמים מובילים מכל רחבי העולם. כתוצאה מכך, יש היצע גדול של אפשרויות וגם המון מסלולי מימון אטרקטיביים. על הרקע הזה אפשר להבין מדוע נסיעה על רכב חדש היא כבר מזמן לא פריבילגיה ששמורה לבעלי הון בלבד, אלא משהו שכל אחד ואחת מאתנו יכולים להשיג.

הדרך הכי נוחה לממן רכב חדש היא כמובן להשתמש בהון עצמי. אם יש לכם בין עשרות למאות אלפי שקלים פנויים, תוכלו לנצל אותם על מנת להתמקח מול יבואני וסוחרי הרכב ולהשיג הנחות משמעותיות. בכל מקרה אחר, תוכלו לברר על דרכי המימון הבאות:

  1. הלוואה מחברה חוץ בנקאית או מהבנק

הלוואה ניתנת בתמורה למשכון של הרכב. את ההלוואה אפשר לקבל בגין רכישת רכב חדש או משומש, בהתאם לתנאים של כל לקוח ולפי היסטוריית האשראי וחשבון הבנק שלו. בהקשר הזה, שתי האופציות העיקריות הן הלוואה מחברה חוץ בנקאית לעומת הלוואה מהבנק.

הלוואה חוץ בנקאית ניתנת בהליך מהיר ובתמורה תידרשו לשלם עליה עמלה מעט יותר גבוהה. לעומת זאת, הלוואה מהבנק תתאים בעיקר לרכישת רכב חדש או רכב 0 ק"מ ופחות לרכב משומש – כי הבנק יתקשה למשכן אותו. בכל מקרה, חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולקבל 2-3 הצעות לפני שמחליטים איך להתקדם.

  1. ליסינג

ליסינג הוא פתרון מימון שהתחיל עם הסקטור העסקי והציבורי ועבר גם לסקטור הפרטי. כיום אנשים פרטיים יכולים לממן רכב חדש מהניילון בעזרת ליסינג מן הסוג הזה, כמו גם להתאים את התשלום החודשי ליכולת הפיננסית שלהם.

מסלולי המימון הקיימים הם ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני. ההבדל הוא שבליסינג תפעולי משלמים סכום מסוים מדי חודש שכולל בתוכו את כל הוצאות התחזוקה (תיקונים, טיפולים וכן הלאה), בעוד בליסינג מימוני משלמים על המימון בלבד. בנוסף, בשני המסלולים נדרש הלקוח להחליט בסוף התקופה האם לשלם את ההפרש כדי להעביר את הרכב על שמו – או להחליף את הדגם ברכב חדש ולהישאר עם אותם תשלומים חודשיים קבועים.

  1. טרייד אין

טרייד אין מאפשר לבעלי רכבים ישנים לקבל בגינם זיכוי בעת רכישת רכב חדש. מטבע הדברים, קשה עד בלתי אפשרי לבצע את הטרייד אין מול אנשים פרטיים – לכן זה פתרון שרלוונטי בעיקר כאשר קונים רכבים חדשים מהיבואן או מחברות הרכב השונות.

טרייד אין הוא לא פתרון מימון מובהק, אלא דרך לחסוך בהוצאות. במילים אחרות, גם אחרי הטרייד אין תצטרכו לבחור דרך מימון מסוימת: נטילת הלוואה, ליסינג או הון עצמי.

Exit mobile version