Site icon מקומון רמת גן

דרישה לקיום ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין בנושא הקרינה בית הספר "קורצ'אק"

9 מחברי מועצת העיר פנו לראש העיר, ישראל זינגר בבקשה לקיים  ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין בנושא החשש לקרינה בלתי מייננת ושטף מגנטי בבית הספר "קורצ'אק" .חברי המועצה טוענים כי לאור הסתירות בין ועדות המומחים בנושא יש להקים ועדת בדיקה בלתי תלויה שתבחן את הדברים.

על פי חוקי פקודת העיריות יש לכנס את מועצת העיר על פי דרישת שליש מחבריה בתוך שבעה ימים.הבוקר שלחו תשעה מחברי מועצת העיר:ליעד אילני, אדם קניגסברגר, אלי מוסרי, אבי ליליאן, שולמית ביסמנובסקי, משה אברמוביץ, דני גולדשטיין, שלום לוי ורחל מרום. מכתב בקשה לראש העיר, ישראל זינגר על מנת לכנס כאמור ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא החשש לקרינה בלתי מייננת ושטף מגנטי בבית הספר "קורצ'אק".

קרינה.צילום באדיבות pixabay

בהצעת ההחלטה כותבים חברי המועצה:לאור סתירות בין ממצאי בדיקות שונות שנעשו על ידי שתי חברות מוסמכות לניטור קרינה בלתי מייננת ושטף מגנטי בבית הספר קורצ'אק, מועצת העיר מבקשת למנות ועדת מומחים בראשותו של ד"ר אהוד נאמן, בה חברים ד"ר זמיר פ. שליט"א ומר לירן רז, על מנת שתמסור חוות דעת מומחים מכרעת וסופית בעניין זה לבית הספר קורצ'אק. המועצה תראה במסקנות ועדת המומחים מסקנות סופיות ותפעל על פי המלצותיה.

בין חברי הועדה המומלצים במכתב:ד"ר אהוד נאמן – ד"ר להנדסה גרעינית ופיזיקאי בכיר, לשעבר ראש אגף קרינה במשרד לאיכות הסביבה.ד"ר זמיר פ. שליט"א – ד"ר למיקרוביולוגיה רפואית ולירן רז – מומחה בתחום מדידות קרינה, בדיקות קרינה, מציאת פתרונות לבעיות קרינה, וכן מתן ייעוץ תאימות אלקטרומגנטית ( אלמ"ג).

בפנייתם אף ציינו חברי המועצה את עלות הבדיקה העומדת על 5800 ₪.

ליעד אילני: "לפני הכל אנחנו דואגים לבריאות של הילדים שלנו ולכן, הגיע הזמן לשים סוף לאי הוודאות של ההורים. המועצה תתכנס באופן דחוף לדון בעניין ואני בטוח שכלל חברי המועצה יגלו אחריות ודאגה ויצביעו על הצעתי להקמת ועדת מומחים שתבדוק את הנושא לעומק ותפרסם מסקנות סופיות בנושא".

 

 

 

 

Exit mobile version