Site icon מקומון רמת גן

דירות יוקרה למכירה בתל אביב לעומת דירות יוקרה ביפו

FREEPIK

העיר תל אביב נחשבת בעיני לא מעט מגזינים ואנשי תרבות כאחת מערי העולם, בדיוק כמו מילאן מדריד ולונדון כך גם תל אביב שלנו ממוקמת לאחת מהגדולות. ערים מהסוג הזה נהנות מתיירות פנימית וחיצונית שופעת, מופעי תרבות עולמים, מסעדות ושפים בעלי שם ועוד. אך כאשר אנחנו מדברים על נדלן העיר תל אביב יפו מחולקת, בעיקר אם אנו שמים לב אל דירות היוקרה בעיר, כאשר בחלק לא קטן מהם נוכל לראות הבדלים לא קטנים בעיר התרבות הישראלית.

בשביל שנוכל למפות את האזורים שבעיר תל אביב, עלינו לחלק אותה ל 3 חלקים ואלו מחולקים על פי מיקום גיאוגרפי.

צפון העיר

האזור הראשון שנדבר עליו הוא צפון תל אביב, אזור הנחשב לאיכותי, מרווח ובעל תשתיות טובות בהשוואה לערים מובילות אחרות בישראל ולכן מכיל לא מעט דירות יוקרה למכירה בתל אביב. דירות היוקרה שבאזור זה מתחלקות ל2 לרוב, כאשר חלק אחד מהם נמצא באזור שעל הים והחלק השני נמצא בצד המזרחי שקרוב יותר אל אזורי המסחר. דירות היוקרה באוזרים אלו עלולים להתחיל בין 3-4 מיליון שקלים ויכולים להגיע עד ל15 ו20 מיליון שקלים, כמובן שכל אלו תלוים כמובן באזור שבו בחרתם, הקומה ורמת האיבזור של הדירה.

מרכז העיר

לב העיר נחשב לאחד המקומות המבוקשים והיקרים בעיר, אזור זה רווי במסעדות מועדוני לילה ואינספור אטרקציות מקומיות ועולמיות. אך בנוסף לכך דירות היוקרה נמצאות כמעט בכל נקודה בעיר, החל מכרם התימנים ועד למגדלי יו, דבר זה מביא לאיזה שהיא תחרות בין דירות היוקרה וגורם מגוון רחב של עיצובים ומחירים. אך עם זאת דירות יוקרה במרכז העיר אמנם יכולות להתחיל ב3 או ב4 מיליון שקלים, אבל הרוב הגדול של דירות היוקרה יכולות גם להגיע למחירים של 60 ו50 מיליון שקלים.

יפו

העיר תל אביב יפו אומנם מחולקת על פי העירייה לכמה רבעים ושכונות, אבל כאשר אנחנו מסתכלים על אזור יפו שבתל אביב, אנחנו נוכל לראות כי האזור כולו בתנופת בנייה והתחדשות בעשור האחרון. לכן תוכלו למצוא דירות יוקרה גם ביפו שבעיר תל אביב כאשר אלו נבחרות ממש בקפידה, חלקן יהיו על הים וחלקן יהיו ממוקמים באזורים נסתרים בעיר. יחד עם זאת ולמרות השוני שבין האזורים, גם אזור יפו שבתל אביב נחשב לאזור מאוד יקר, כאשר מחיר של דירת יוקרה יכול להתחיל ב5 מיליון שקל ולהגיע עד ל 30 מיליון.

Exit mobile version