Site icon מקומון רמת גן

דירות חדשות מקבלן ברעננה – איך מכינים את הילדים למעבר דירה?

אין דבר יותר מרגש מאשר לקבל דירות חדשות מקבלן ברעננה. דירה חדשה היא לא כמו נעל חדשה או כמו אופניים חדשים זה דבר הרבה יותר גדול אולי הגדול ביותר בחיינו ויש לו השפעה אדירה עלינו ועל בני המשפחה שלנו. אך עליכם להבין שבעוד אתם המבוגרים מתרגשים מהמעבר הילדים שלכם יכולים לחשוש ממנו לא מעט.

ילדים אשר עוברים דירה יכולים לפחד מן המעבר ומן השינויים הכרוכים בו ומוטל עלינו ההורים לטפל בהם ולהבטיח כי המעבר יעבור חלק מבחינתם. אנו חייבים לתמוך בילדים שלנו ולהבטיח כי הם לא יסבלו במעבר. למעשה אפשר להפוך את כל המעבר לדבר מרגש ומשמח ולמעין משחק וכך להקל את הלחץ על הילדים שלנו. דירות חדשות ברעננה למכירה לא צריכות לגרום לחץ לילדים שלנו ועלינו מוטל התפקיד להקל עליהם ולעזור להם להתגבר עם הפחדים שהמעבר מייצר.

דירות חדשות מקבלן ברעננה – מהי דרישת הכתב?

לא רבים יודעים זאת אך בישראל בכדי שעסקת נדל"ן תהיה תקפה עליה להיות רשומה על נייר. היה והעסקה לא נרשמה בית המשפט לא יקבל אותה. נכון לאורך השנים היו הקלות בדרישה זו אך אפשר לראות כי עדיין חייבים להעלות על הכתב עסקת נדל"ן. אם אתם לא בטוחים איך לעשות זאת ומה לעשות בדיוק אתם יכולים לפנות אל עורך דין אשר יסייע לכם בתהליך ויבטיח כי דרישת הכתב מתקיימת וזאת בכדי להבטיח כי עסקת הנדל"ן תצא אל הפועל בצורה הטובה ביותר שיש וללא בעיות. זכרו שאם אתם קונים דירות חדשות מקבלן ברעננה אתם חייבים להעלות את העסקה על הכתב ואל תתפשרו על נושא זה.

צילום: Вахтбович Максим

איך לעבור דירה בלי לריב אחד עם השני?

אין ספק כי מעבר דירה יוצר מתח לא רק אצל הילדים אלא גם אצל ההורים. כך אפשר לראות כי פעמים רבות ההורים רבים ביניהם על דברים רבים קטנים וגדולים רק בגלל המעבר. לכן כדאי לקחת את תקופת המעבר באיזי ולא להעמיס מתח נוסף על הנישואים. אם אתם בכל זאת מרגישים כי יש מתח בנישואים כתוצאה מן המעבר כדאי לדבר על הדברים ולא להשאיר אותם בחלל האוויר. לצד זאת יש לציין כי אם אתם ממש במתח בזוגיות אפשר לפנות אל טיפול זוגי אשר יקל עליכם ויאפשר לכם לצלוח את התקופה הקשה הזאת על הצד הטוב ביותר.

מפרט הדירה – המפתח לקניית דירה חכמה

עוד נקודה שאתם חייבים לקחת בחשבון היא שאם קונים דירה חדשה אתם חייבים להבטיח כי המפרט שלה מתאים לכם. עליכם לוודא כי הדירה נמצאת עם מספר חדרים מתאימים לכם ולא רק זאת אלא שאתם צריכים לוודא כי הדירה תענה על הצרכים שלכם. צריך לבדוק את גודל החדרים ואת החלוקה לחדרים כך לדוגמא עליכם לוודא כי יש די חדרי שינה בדירה וכי המטבח והשירותים גדולים דיים. אל תזלזלו בנושא זה אם אתם רוצים לקנות את הדירה המתאימה והטובה ביותר שיש וזהו משהו שאסור לזלזל בו. מפרט הוא המפתח לקנייה חכמה לא פחות מאשר שאר הדברים שאתם חושבים עליהם בעת קניית הדירה ואפילו יותר מרובם.

 

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.

Exit mobile version