Site icon מקומון רמת גן

דירות גג באלנבי

אם חלמתם על דירת גג שמשקיפה על כל העיר, רחוב אלנבי הוא בדיוק המקום לכך. הרחוב ההומה, אשר סמוך מאד לשוק הכרמל, לחופי הים האקזוטיים ביותר בתל אביב ולמועדוני העיר, מספק לכם כל מה שצריך בשביל לממש איכות חיים חסרת פשרות. כשהדירה נמצאת בקומה מאד גבוהה, כזו של גורד שחקים, אתם כלל לא שומעים ולא מרגישים את רעשי הרחוב ההומה, וגם יכולים להשתמש בשירותיו הרבים לעריכת קניות ולבלות יום כיף בחופי הים המרהיבים. במידה וחשבתם לרכוש עבורכם או עבור השקעה היעזרו בעו"ד למקרקעין במרכז במתמחה בדירות באזור תל אביב והמרכז.

דירה בגג באלנבי – לחיות את החלום

בואו לחוש את האווירה הים תיכונית האמתית, כשמסביבכם אזורי קניות, מועדונים וחופי ים מרהיבים ביופיים. בואו לחוש בבריזה הקרירה והמלטפת וליהנות מכל מה שצריך בשביל שכל יום ייראה כמו חופשה. בתים פרטיים ביפו מספקים לכם את כל מה שצריך בשביל ליהנות מהחיים באופן שלא זכיתם לו בעבר.

קו ראשון לים, עם נוף פנורמי לכל מקום בעיר

את ארוחת הבוקר שלכם – חלמתם פעם לאכול מול הים שלא במסגרת חופשה בברצלונה או באתונה? להתבונן בחלון האחורי שלכם ולגלות שמבעד למטבח כל תל אביב נשקפת באמת ולא בתמונה – זה תרחיש שציפיתם לו? כיום יש לכם הזדמנות להפוך את זה למציאות. דירות גג באלנבי מספקות את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מהחיים באופן בלתי אמצעי. 

הדירות מתאימות למשפחות וגם לבודדים או זוגות

הדירות המשווקות של בפרויקט אלנבי מתאימות גם למשפחות גדולות וגם לזוגות או משקיעים בודדים. הדירות משווקות בסדרי גודל שונים המתאימים למה שאתם מחפשים, עם מספר חדרים אשר עונה על הדרישות שלכם מהבית. 

נצלו את ההזדמנות לתשואה יפה בהשקעה

כשאתם משקיעים בתל אביב, אתם צריכים לקחת בחשבון תשואה נמוכה. ככה זה כשהמחירים של הקנייה מאד יקרים ומחירי השכירות שניתן להוציא מדיירים – מוגבלים באיזושהי תקרה נראית לעין. היעזרו בעו"ד נדל"ן שילווה אתכם בתהליך הרכישה. לאחרונה, עקב ירידה בנדלן בתל אביב, הצטמצם הפעם מול מחירי השכירות. המשמעות היא שניתן להגיע לתשואה שנתית מההשקעה בעלת שיעור גדול יותר ממה שהיה בעבר. לא ניתן לדעת כמה זמן זה יימשך, אך מדברים על עליות במחירי הנדלן לקנייה באזור. מהרו לקנות עכשיו והבטיחו את תשואתכם!

Exit mobile version