Site icon מקומון רמת גן

דילים ליוון ושפע אטרקציות

יוון שוכנת לחוף הים התיכון, בקצה הדרומי של חבל הבלקן, יש בה כ-3,000 איים קסומים ואקזוטיים, והיא נחשבת ליעד תיירותי פופולרי ואהוב בקרב ישראלים ותיירים מכל קצוות תבל. ליוון היסטוריה מפוארת ועשירה הנמשכת אלפי שנים, נכון לשנת 2016 אוכלוסייתה מונה כ-11 מיליון תושבים. יוון נמצאת במרחק של טיסה קצרה יחסית מישראל

לכל מי שמעוניין בחופשה מלהיבה במרחק קצר מהבית יכול לרכוש חבילת נופש במחיר משתלם וליהנות מחופשה באווירה ים תיכונית ססגונית ושמחה.

חופשה ביוון מתאימה לכל הגילאים

יוון מציעה שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים שאין לפספס, המדינה הקסומה מציעה נופים מדהימים, שמורות טבע קסומות, חופי ים מטופחים עם מים נקיים בגוון טורקיז, טברנות מעולות עם מוסיקה יוונית אותנטית מקפיצה ושמחה, מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, אתרי עתיקות מעניינים, מקדשים מפוארים וחיי לילה סוערים וסוחפים. כאשר מחפשים יעד קרוב לבית כדאי לרכוש דילים ליוון, אפשר לטייל במדינה ובאיים שלה כל ימות השנה בגלל האקלים הנוח והממוזג, עם זאת בקיץ המקומות הומים אדם ומדובר בשיא עונת התיירות, לכן המחירים עשויים להיות גבוהים יותר בהשוואה לעונות אחרות.

חופשת בטן גב עם טיולים ובילויים

ביוון אטרקציות לכל המשפחה, המדינה מתאימה גם לטיולי משפחות עם ילדים, יש בה פארקי שעשועים גדולים עם שלל מתקנים לכל הגילאים, גם לקטנטנים. בחופי הים יש מועדוני ספורט ימי, ניתן לצאת לשיט, כדאי גם לשכור רכב כדי לטייל במדינה ובאיים הקסומים.

יוון מציעה שילוב מושלם בין חופשת בטן גב רגועה ומהנה לבין טיולים רגליים באתרים מעניינים, בשמורות טבע יפות ובכפרים העתיקים הציוריים. כמו כן, המדינה ידועה בחיי הלילה הסוערים, יש בה בתי קזינו מפוארים, מועדוני לילה עם מוסיקה מכל הזמנים והופעות של תקליטנים, ואין כמו בילוי בטברנות המקומיות המציעות את מיטב המנות מהמטבח היווני האהוב.

חבילות נופש ליוון

יוון תמונה באדיבות: pixabay

דילים ליוון כדאי לרכוש רק מחברת תיירות מובילה המציעה מבחר חבילות נופש לאתונה, לזקינטוס, למיקונוס, לקרפטוס, לקורפו וליעדים נוספים. כדאי להזמין דיל הכולל טיסות הלוך וחזור, העברות למלון ובחזרה, מלון מרכזי ואיכותי על בסיס לינה וארוחת בוקר או על בסיס הכל כלול. ניתן להזמין גם דילים עם רכב שכור וכך ניתן לטייל עצמאית ולנוע ממקום למקום, לבלות במפרצים פראיים, להגיע לאתרים הפחות מתויירים, ליהנות ממפגשים תרבותיים עם מקומיים חביבים, לבלות בטברנות מעולות בכפרי דייגים ועוד.

יש ביוון כפרי נופש וקלאבים מעולים, פתרון מצוין למשפחות עם ילדים. כמו כן, כדאי לטייל בצפון המדינה, אזור שנחשב פחות מוכר לישראלים ויש בו אתרים מעניינים, עתיקות, ערים תוססות עם שווקים דינמיים, מסעדות מעולות, שמורות טבע מרשימות וגם איים קסומים עם חופי ים נקיים ומים צלולים. אין כמו נופש ביוון כדי ליהנות מחופשה רומנטית או משפחתית מושלמת ומהנה, במרחק קצר מהבית ובמחיר שווה לכל כיס.  

Exit mobile version