Site icon מקומון רמת גן

איפה מוצאים ברמת גן דיו למדפסת hp 3835

מדפסות הן מכשירים נדרשים בכל משרד של בית עסק, גוף מוסדי או ציבורי וכדומה. ניתן למצוא אותן רבות גם בבתים פרטיים. מדפסות מסוגים שונים מחוברות ישירות למחשבים ועליהן מדפיסים תכנים שונים. החל ממאמרים וכתבים שונים, דרך ציורים רישומים, עיטורים, קריקטורות, וכלה בטבלאות, תכניות ותכנים אחרים.

המדפסות הנפוצות הינן משולבות פקס ומכונות צילום מה שהופך אותן ליעילות מאוד בכל מקום בו הן נמצאות. יש כאלו העובדות בטכנולוגיה של הזרקת דיו ואחרות הפועלות על לייזר ועל ידי טיונר. הראשונות זולות יותר אם כי מחסניות הדיו יקרות יותר מאשר הטיונר. מבחינים בסוגים שונים בכל קטגוריה.

תהליך ההדפסה

מדפסות הדיו נבדלות ביניהן במפרט המצוי שלהן ובין היתר, במהירות ההדפסה, באיכותה וכדומה. אחת הפופולאריות הינה דיו למדפסת דגם HP 3835. בכל מקרה, תהליך ההדפסה הינו מהיר ויעיל.  את הנייר מניחים על מגש הנמצא במכשיר, וכאשר המדפסת מתחילה לפעול על פי פקודה הנשלחת מהמחשב, הנייר נשאב פנימה ויוצא למגש אחר כאשר הוא מודפס.  הדיו בתוך המחסנית המותקן בתוך המכשיר מוזרק אל הנייר באופן אוטומטי מתוך ראש מיוחד המתאים לאתה סוג מדפסת. דיו מדפסת HP 3835 מיוצר בצבעים שונים כאשר המבוקש ביותר, מטבע הדברים, הוא השחור. בצבע זה עושים שימוש מוגבר בהדפסות שונות. צבעים אחרים הם אדום, צהוב וכחול.

מחסניות דיו של HP. אבל איפה מוצאים מחסנית שמתאימה למדפסת שלך? צילום: Pixabay

החלפת ראש דיו

ראש דיו HP  3835 הינו מתכלה כמו בכל סוגי ראשי הדיו האחרים. המדפסת שולחת התראה כאשר הדיו עומד לאזול וזה בזמן להתכונן להחליף באחד חדש. אם משתהים בהחלפה יתר על המידה אזי צבע ההדפסה ילך ויחלש עד שייעלם כליל. במקרים כאלו, איכות ההדפסה תהיה נמוכה והכתב לא יהיה קריא כלל וכלל. החלפת ראש דיו הינה פעולה פשוטה מאוד שנעשית בזמן קצר. יש לשלוף את הישן מהנישה שבו הוא נמצא ולהכניס את החדש. בכל מדפסת יש הוראות החלפה הרשומות במקום המיועד.  ניתן לרכוש מחסניות דיו בחנויות לציוד משרדי, בחנויות המוכרות את המדפסות עצמן, באתרי אינטרנט ובמקומות אחרים. מומלץ למשרד פעיל להחזיק במלאי מחסניות דיו רזרוויות.

איכות גבוהה

יצרני מדפסות רבים ממליצים להפעיל את מדפסת HP  3835 שאיננה נמצאת בשימוש  אחת לשבועיים לפחות כדי למנוע התייבשות דיו בצינורות ההזרקה, מה שעלול להשבית את המדפסת היקרה. בכל מקרה, ההדפסות במדפסות אלו הן איכותיות מאוד. הן נמכרות בכל העולם והמוניטין שלהן רב. החברה מייצרת מעת לעת מדפסות מתקדמות יותר ומפסיקות לייצר דגמים שמתיישנים. יחד עם זאת, למדפסת כזאת לא יהיו חסרים חלקי חילוף, וכמובן, ראשי דיו בכל צבע שהוא גם לאחר שנים רבות מיום שהפסיקו ליצרן ולשווקן. לכל מדפסת כזאת יש אחריות הניתנת על פי שיקולי היצרן. מומלץ לרכוש אותן ואת מחסניות הדיו אצל משווקים בעלי מוניטין ולאחר בדיקת מחירים.

Exit mobile version