Site icon מקומון רמת גן

גרים במרכז ומתכננים חופשה בחג הקרוב? כך תזמינו אותה בכמה קליקים פשוטים

בעבר – בסך הכל לפני 15-20 שנים – חופשה מעבר לים הייתה אירוע שהצריך היערכות מיוחדות והכנות ממושכות, ורוב הישראלים כלל לא יכלו להרשות אותו לעצמם אלא רק אחת לכמה שנים. היום המצב שונה לגמרי: יותר ויותר ישראלים יוצאים לחו"ל, בתדירות גבוהה יותר ויותר, ומדי שנה נרשמת עלייה במספר הישראלים שעוברים בנתב"ג בדרך ליעד כזה או אחר – ב-2017 מספר הטיסות היה לא פחות מ-7.6 מיליון!

הסיבות לכך רבות וביניהן העלייה ברמת החיים, הירידה במחירי הטיסות והאינטרנט שהפך את תכנון החופשה בכל מקום כמעט ברחבי העולם לפשוטה וקלה. האינטרנט גם מקל עלינו להזמין טיסה, מלון, שירותי העברות, כרטיסים לאטרקציות, רכב שכור וכל דבר אחר שאנחנו זקוקים לו כדי להבטיח חופשה פשוט מושלמת.

איך למצוא טיסה לחו"ל בקלות ובמהירות?

יש שתי גישות עיקריות למציאת טיסות לחו"ל בלי לבזבז זמן יקר מצד אחד ומצד שני בלי לשלם על הטיסה מחיר גבוה שלא לצורך. גישה אחת היא לחכות שמועד החופשה כבר ממש קרוב, ואז לחפש טיסה אל היעד שהחלטנו לנפוש בו. במרבית המקרים ככל שמועד הטיסה מתקרב כך יורדים המחירים של הכרטיסים, ובחלק מהמקרים תמצאו מבצעים אטרקטיביים במיוחד. מאחר שאל כל יעד כמעט ממריאות מספר חברות תעופה, בין אם בטיסה ישירה ובין אם בטיסה עם נחיתת ביניים, הסיכוי שלא יישאר אף כרטיס פנוי באף טיסה הוא נמוך למדי, אם כי קיים ויש לקחת זאת בחשבון.

צילום: חופשי

גישה שנייה מבוססת על התבוננות ייחודית במושג "חופשה בחוץ לארץ" – אם למשל אנחנו רוצים לבלות את החג הקרוב בעיר אירופאית יפה, למה בעצם להגביל את עצמנו לפריז בלבד כשאפשר להרחיב את החיפוש אחרי טיסות לחו"ל במחיר משתלם גם לרומא, אמסטרדם, פראג ו-וינה? בדרך זו ובאמצעות מנוע חיפוש חכם הסיכוי למצוא מבצע אטרקטיבי וכרטיסים זולים מאוד גם בלי לחכות לרגע האחרון גבוה למדי – ונחסכת מאיתנו אי הוודאות שכרוכה בהמתנה למבצעים ספציפיים.

איך בוחרים מלון ביעד המבוקש?

ההחלטה החשובה השנייה שמשפיעה על איכות החופשה מעבר לים היא המלון או המלונות שבהם שוהים. אחרי שסימנו וי על הסעיף של טיסות לחו"ל, וכשאנחנו כבר יודעים בוודאות היכן נבלה את הנופש הקרוב, כדאי להיעזר במנועי חיפוש מלונות. למרות הרתיעה המובנת, ניתן לייחס משקל בלתי מבוטל לחוות הדעת של הגולשים ולממוצע הציונים שהוענק על-ידם לכל בית מלון – באתרים הרציניים ישנם מנגנוני סינון טובים, ובנוסף המסה הגדולה של חוות הדעת האותנטיות מבטיחה ציונים אמינים ואינדיקציה מוצלחת לגבי רמת כל מלון. שיקול שני, ובעצם ראשון, הוא הלוקיישן. בפרט חשוב המיקום של המלון כשהחופשה היא בעיר גדולה ואתם בלי רכב צמוד (כדי לא לבזבז זמן יקר על נסיעות מדי יום) או כשמדובר על חופשה הכל כלול בטורקיה, באחד מאיי יוון, באחד מאתרי הנופש סביב הים השחור וכו'.

מה עוד תוכלו להזמין מהארץ במספר קליקים קטן כדי לחסוך כסף וזמן?

האינטרנט מסייע לנו להזמין מראש חלק גדול מהדברים שנצטרך בחו"ל, כך שכשאנחנו מגיעים ליעד לא נצטרך לבזבז זמן יקר על כך. דוגמה טובה היא כרטיס היער השחור שמקנה כניסה חופשית לעשרות אטרקציות באזור התיירותי הפופולרי להפליא שבדרום מערב גרמניה. באופן דומה תוכלו דרך האינטרנט, במספר לחיצות כפתור מינימלי, למצוא שירות העברות יעיל וזול מכל שדה תעופה בעולם כמעט אל היעד שלכם כדי לא להסתבך עם מוניות אם עם תחבורה ציבורית אחרי הנחיתה. גם הצעות מחיר להשכרת רכב במרבית מדינות העולם נמצאות במרחק קליקים בודדים, וכמובן שזוהי עוד אופציה שמומלץ לנצל.

 

Exit mobile version