Site icon מקומון רמת גן

גרביים ממותגות

במקום להתכווץ בכל פעם שמדברים על המערכון ההוא, קחו את ההייטקס שלכם לרמה של מיתוג, כי יש מי שמציע לכם דווקא לקבל את זה בהומור. גרביים ממותגות עם הלוגו שלכם בסטרט אפ הוא מעין סטרט אפ בקטנה, אבל של חברת סלאקס. בחברה זאת החליטו שאין כמו הומור משולב ביצירתיות ולכן הם מציעים למתג ולהדפיס כל פריט לבוש שאתם רוצים, בעיקר גרביים. זה יכול להפוך בקלות לנושא שיחה בכל מקום, אם תתנו לזה לזרום לכיוון המחויך, וזה יכול להיות יופי של רעיון להגיד ללקוחות ולעובדים שלכם שהנה, אתם אימפריה עוד לפני האקזיט הראשון. ללכת עם גרביים שעליהן יש מיתוג שלכם זה לומר בגאווה שאתם בעלי חזון וגם חוש הומור, וזה אומר עליכם הכל.

קרדיט PIXABAY

העולם אוהב את ה"חוצפה" הישראלית

זה נכון שזה קצת חצוף ללכת עם גרביים ממותגות אבל סלאקס החליטה שזה בדיוק מה שעובד הכי טוב ולכן היא מציעה לכם בעיקר מיתוג עם לוגו. נכון שתוכלו גם להיות יצירתיים יותר ואולי להוסיף רעיונות משלכם, אבל בבסיס, גרביים כאלה הן מתנה נהדרת שמתווספת לכל יום חברה וכל כנס לקוחות ועמיתים ואתם בוודאי תהיו החברה הכי מדוברת באותו יום. תתפלאו לגלות כמה אנשים ירצו את הלוגו שלכם בכל צורה אפשרית וזה ייתן לכם אינדיקציה נוספת עד כמה אתם מבוקשים. זה ייצור באזז נפלא בכל כנס שבו תחלקו את הגבריים משום שאתם יודעים בדיוק איך זה עובד – אם אתם יצירתיים ונועזים במיתוג כזה, זה בוודאי אומר משהו על המוצר שלכם ועל השירות שאתם מציעים. כלומר, מדובר ביותר מאשר פרסום. זהו מיתוג שלכם כחברה שחושבת מחוץ לקופסה.

מה אפשר להדפיס?

סלאקס מציעה לחברות מובילות במשק להדפיס כל דבר, אבל מכיוון שנהוג יותר להיות שמרנים ולהסתפק בלוגו, אתם יכולים להדפיס את הלוגו שלכם על גרביים שהן הפריט הכי נפוץ והכי מבוקש שהולך לאיבוד תמיד. חשבו על הפגישה שבה נחשפות הגרביים מתחת למכנסיים ומעלות חיוך אצל השותפים שלכם למשא ומתן או לפגישת העבודה. זה כבר אומר משהו על היצירתיות שלכם ועל הדרך שבה אתם רואים את העולם עם חיוך ובצורה הרבה יותר קלילה ונעימה. זה מקל על המתח, זה מפוגג את הלחץ וזה גם יופי של רעיון לתת להם במתנה כדי שיזכרו מי אתם ולמה כדאי לעשות אתם עסקים. החיוך לא יורד מהשפתיים וחברת סלאקס רוצה שזה בדיוק מה שילווה אתכם כל היום.

Exit mobile version