Site icon מקומון רמת גן

גני הילדים ברמת-גן לא ילמדו ביום שישי

החל משבוע הבא יעברו גני הילדים ברמת-גן יעברו לפעול רק בימים א-ה וביום שישי תופעל למידה מרחוק. המהלך יאפשר למידה רציפה של גני הילדים עם צוותי הוראה קבועים שאינם מתערבבים בגנים נוספים שאינם מוגדרים בקפסולה שלהם, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

ברמת-גן ממשיכים לבצע מהלכים לשמירה על שגרה בטוחה ובריאה בגני הילדים. היום הודיע רה"ע כרמל שאמה הכהן כי יעברו גני הילדים העירוניים לפעול רק בימים א-ה וביום שישי תופעל למידה מרחוק. המהלך יאפשר למידה רציפה של גני הילדים עם צוותי הוראה קבועים שאינם מתערבבים בגנים נוספים שאינם מוגדרים בקפסולה שלהם, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

ברמת-גן עובדות 350 עוזרות גננות. מתוכן 90 עוזרות גננות מתגוררות בערים שעד אתמול הוגדרו כערים אדומות. המעבר ל-5 ימי עבודה, יוביל למצב שבו כל עוזרת גננת תעבוד בימים א'-ה' ויומה החופשי יהיה יום שישי. כתוצאה מכך, לא יצטרכו בגנים עוזרות גננות משלימות, וכך תשמר הקפסולה שהוגדרה על ידי משרד החינוך והבריאות בצורה מיטבית המגדירה כי עוזרת גננת משלימה, יכולה לעבוד בשלושה גנים בלבד במקום בחמישה גנים במצב של שיגרה.

בנוסף, ברמת-גן עובדות 45 עוזרות גננות. במצב של מעבר ל-5 ימים, ניתן יהיה לעשות שימוש בגננות המשלימות שיוכלו למלא את מקומן של סייעות וגננות חסרות, חולות, מבודדות בצורה המיטבית והבטוחה ביותר בכפוף לתנאי הקפסולה. כמו כן, הן תסייענה בחיזוק גנים מורכבים, אשר הצוותים בה אינם קבועים ומלאים.

גן ילדים ברמת גן. צילום: דוברות רמת גן

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "ברמת-גן שומרים על גני הילדים נקיים מקורונה. כיום סייעות מחליפות נודדות מגן לגן בכדי למלא מקום של סייעות, שיוצאות ביום קבוע לחופש. המעבר ל-5 ימים יאפשר לעבות את הגנים על מנת לאפשר המשך פעילות גם במקרה של בידוד או מחלה של אנשי הצוות מבלי להוסיף כוח אדם חיצוני. השאיפה היא שבכל גן יהיו לפחות 3 אנשי צוות קבועים. לא יהיו סייעות משלימות, שעוברות בין מספר גנים ויישאר צוות קבוע עם הילדים שלנו. כך נצליח למזער כניסה מאסיבית לבידוד של ילדי וצוותי גנים, כמו שראינו בפתיחת שנת הלימודים. מדובר בצעד אחראי והכרחי בעת הזו, שישמור על שגרה בריאה ורציפה לילדינו"

מ"מ רה"ע, ליעד אילני: "רמת גן ממשיכה ליזום ולשמור על עצמה: עוברת לחמישה ימי גן בלבד.שומרים על קפסולה אופטימלית, במציאות מורכבת וייחודית של אחוז גננות ועוזרות גננות גבוה המגיע מערים אדומות וכתומות".

Exit mobile version